Tuolla toisessa ketjussa sain jo hyvää vinkkiä pelikoneen parantamiseksi. Nyt olisi tarkoitus hommata vielä 5/5 pelinäyttö. Budjetiksi olen ajatellut sellaista 600-850€. Tietenkin halpa on aina parempi kunhan laadusta ei tarvitse tinkiä. Vaatimuksena (G-sync), IPS ja >26". Olen kahden vaiheilla: 144Hz ja 1440p tai 4K luonnollisesti 60Hz. Mitä huomioita foorumin asiantuntijat toisivat esille näitä kahta näyttötyyppiä vertailtaessa? Itse olen katsellut Acerin predatoria mikä täyttää juuri nuo mainitut speksit. Käsittääkseni G-sync on erittäin hyvä vaikkakin kallis? Ja etenkin, jos 4K näyttöä hankkisin, 32" kiehtoisi suuresti. Lieneekö liian suuri semi-casuaaliin FPS-pelailuun? Ja nyt yli 7 vuoden PC-pelailun jälkeen onni on osunut kohdalleni ja näyttiksinä tulossa EVGA GTX 980 Ti FTW SC+ 6GB SLI, eli graafista tehoa piisaa!
http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...elimonitori-wqhd-144hz-nvidia-g-sync-pivot-dp Oho olitkin jo katsonut samaa näyttöä,no tulipahan linkattua.4k pelaaminen on vielä niin lapsenkengissä että suosittelen odottamaan kunhan tulee tarpeeksi tehokkaita näytönohjaimia.
Jos minulle olisi postissa tulossa 2x 980 Ti ostaisin jonkun 4k näytön vaikka g-syncillä. Omasta mielestäni 144hz on yliarvostetu (vaikka sellaisella juuri tässä tätä ketjua katselen). Kannattaa käydä kaverilla testaamassa jos vaan mahdollista ääneni menee 4k ips näytön puolesta jos sellaista budjettiin löytyy
Saisi tosiaankin olla 4k nyt kun näyttistehot kerrankin riittävät, mutta ei taida löytyä tuohon hintaan ainakaan 32-tuumaisena. Eikä muuten todellakaan ole liian iso, turhan pieni pikemminkin. Joku 42 tuuman 4k-telkkari voisi olla hieno, mutta en sitten tiedä miten soveltuvat pelaamiseen.