joo imutin blood2:Sen netistä.. asennus menee niinku pitää mut sit ku käynnistä itse pelin niin alku kuva tulee siis ihan ok mut sit rupee kuuluun vaan musaa ja kuva välkkyy yritin vaihtaa näyttis asetuksia mut ei mikään muutu.. mulla on näyttis Nvidia GeForce Mx 440 with AGP8X ja pelihän on tehty joskus v.1998 voisko olla et pitäs joku näyttis päivittää? otin sen underdoPIIP.. en tiiä onko sitte mikään toimivaa sielä..
no kyllähän tuohon saa, Blood 2 on nimittäin freewarea jo. vaihda ainakin ensimmäiseksi Triple Buffering päälle pelin asetuksista. jos tuo ei auta niin voit yrittää päivittää näytönohjaimen ajurit, DirectX:n voit myös päivittää. mikäs käyttöjärjestelmä sulla on?
Joo no mulla on win2000 ja win98 oli sama ongelma.. joo tosiaa bloodin saa jo ilmaseks ku sitä ei myydä enää.. ei ole laiton imuroida
Joo no nyt pääsin peliin asti ku vaan painoin enter sokkona.. mut kuva on aiva sika pimee.. mut pysty siinä vähä pelaan.. sillee sit just siinäki mun energia ja tähtäin välkky.. eikä pelin valikot näy.. en tiä jos vaan pelissä vikaa koska mun ajurit on 2003 vuodelle..