Ok, eli olen suunnittelemassa Pirates peliä, joka pyörisi selaimella. Kyseessä olisi multiplayer-peli jossa olisi merirosvoja, jotka sitten kilpailevat kuka on rikkain ja niin edelleen. Tarvitaan ohjelmoijia, HTML-kielen taitajia, ja sun muita suunnittelussa ja toteutuksessa avustajia. Eli jos todella osaat hommasi näissä asioissa, ja olet kiinnostunut olemaan mukana, laita viesti tähän niin otan yhteyttä. Olisi hyvä jos mainitsisit vaikkapa sähköposti tai MSN-osoitteen. Ja jos haluat olla mukana, mainitsen vielä että sinun täytyy todella osata hommasi. Ja niin vielä se että jos vaivaudutte niin viitsittekö laittaa tähän joitan "nörtti-sivuja". -Kiitos-
Kannattaisi hieman kertoa asiasta enemmän, mitä sinä osaat etc. Millä olet meinannut toteuttaa homman ? javalla ?
PHPllä ja C++lla tätä nyt ollaan tekemässä, työntekijöitä on tällä hetkellä 3. Ohjelmoija, HTML-kieli, sekä "grafiikka" alueilla on yksi. Ohjelmoijia tarvittaisiin lisää. Ja ei sillä mielestäni ole niin väliä mitä itse osaan, väliä on sillä mitä te osaatte, itse lähinnä suunnittelen ja johdan projektia. Ammattitaitoisia miehiä on jo mukana mutta 1-2 ohjelmoijaa eivät olisi pahitteeksi.
Mä ainakin tekisin flashillä.. Olisi todennäköisesti kaikkein helpointa ja nopeinta (ainakin minulle)