Pelin varmuuskopiot muistitikulta ei toimi

Discussion in 'PS3' started by jakke44, Dec 14, 2011.

  1. jakke44

    jakke44 Regular member

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    192
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Otin Gt5 pelistä peli talletuksen muistitikulle. Jouduin vaihtamaan ps3 laitetta kun entinen hajosi.

    Nyt olen yrittänyt siirtää peli talletuksia uuteen pleikkariin. ( kopioin edellisestä pleikasta pelisavet tikulle kopioi )

    Nyt olen taas siirtänyt pelisavet koneelle muistikulta käskyllä kopioi. Mutta Gt vitosta yrittäessä pelata peli ei hyväksy vanhoja peli talletuksia, vaan käynnistyy peli aivan alusta.
    Vähänkö harmittaa jos pelitalletusta ei saa toimimaan, sen verran pitkällä pelissä olen päässyt. Myöskään Call of Dyty mw3 talletukset eivät toimi

    Jännä homma että muiden pelien talletukset toimivat uudella pleikkarilla, esim uncchardet 3 , Midnight Club Los Angeles complete edition ja Rayman origins , näiden pelien tallenusten kanssa ei ole ongelmaa

    Kiitän jos apua löytyisi
     
  2. FistOfHades

    FistOfHades Member

    Joined:
    Dec 30, 2011
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ite kun yritän lataa uudella pleikkarilla Fifa 12 kautta jonka olin tallentanut muistitikulle ennen kuin sen hajosi, mut nyt kun yritän ladata sitä niin tulee vaan viesti että "The file you have attempted to load belongs to another user profile. This file will be deleted" Elikka mitä pitää tehdä että sen saa toimimaan?
    Kiitos neuvoista jo näin etukäteen.
     
  3. jakke44

    jakke44 Regular member

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Messages:
    192
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Onko niin ettei kukaan tiedä kysymykseeni vastausta ? Kerron mielelläni lisätietoa asiasta jos tarve vaatii
     
  4. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Joined:
    Jan 16, 2008
    Messages:
    206
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Arvaan (en tiedä varmaksi), olisiko kyse siitä että sinun pitää deaktivoida se rikkinäinen ps3.
     
  5. picolon

    picolon Member

    Joined:
    Jun 11, 2009
    Messages:
    73
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Umm.. Paras arvaus varmaankin olisi edellä mainittu edellisen pleikan deaktivointi, menet pleikkarin sivuille, kirjaudut sisään psn tilillä, etsit rekisteröidyt laitteet ja poistat laitteet listalta. Menet pleikalle ja aktivoit sen käyttäjä asetusten läheltä alkuvalikossa..
    Koititko siirtää savea vanhan päälle vai tyhjään tilaan?
    Kyllä ne jotenkin saa sinne takaisin, voi vaikka pleikan omille foorumeille kyselemään tai lähettää viestiä asiakaspalveluun. Jos ei kukaan ei keksi mitään.
     

Share This Page