Haluaisin ostaa Cod 4 täältä: http://pelipysakki.mycashflow.fi/product/2/call-of-duty-4-modern-warfare-cd-koodi, mutta mites toi oikein asennetaan? siinä lukee, että ei-steam, joten pitääkö se warettaa ja laittaa sitten se koodi vai mitä pitää tehdä?
Ihan on luotettava sivusto... Pari pelikaveria tilannut tuolta parit pelit ja on ihan toiminut... Itekkin piti ostaa, mutta oli koodit loppunut (mw2). Myyjä itse ehdotti, etä jos ei jaksa odottaa, että koodeja tulee lisää, hän palauttaa rahat. Ja rahat tulivat kyllä takaisin. Tuo peli kyllä mielenkiintonen, että mistäs tuo sitte ladataan Pistä viestiä ja kysy mistäs sen sais ladattua?
Joo sitä mäkin eka ihmettelin. Veikkaan että peli waretetaan ties mistä virustunkiosta ja sitten ostettu koodi lyödään asennuksen yhteydessä mukaan... Jos homma näin toimii niin huhhuh. En olis uskonut tollasenkaan olevan laillista Ja mistä ne ne koodit hommaa? Vähän kyseenalasta. Mut voihan olla että kyseessä on vaan mun mielikuvitus.
Kannnattaa vain ostaa levy, ja asentaa niinkuin sen tulisikin. Itse en luottaisi tollaisiin, vaikka olisikin luotettava sivusto. Eikä kyseinen peli maksa levy muodossakaan hirveästi tota enemmän.
Hyvinkin epäilyttävää toimintaa. Jos liiketoimintaa pyörittää niin noista on tehtävä PRH:n ilmoitus mahdollista verotusta varten.