Elikkäs tarvittais uusi rauta n. 1000 euron hujakoilla. Monia eri keskusteluja on luettu, mutta mielestäni mikään ei ollut oikeen juuri se minulle. Eli tarkoitus ois saada (Skyrim, BF3) The old Republic, kun tulee tuossa 22.12 ni pyörimään kunnolla. Itse tullut kasailtua koneita joku 5v sitten joten kasaus onnistuu, mutta osista olen autttamatta jo ulkona ollut kauan Näyttö, hiiri, näppis ja vanha kone löytyy mistä revin irti dvd aseman. kovoa en irroita, mutta enköhän alkuun pärjää ihan SSD-muistilla kiintolevyjen nyky hinnan takia. Eli pitäisi sisällyttää tuohon 1000 euron budjettiin SSD-muisti ja käyttis, ei mitään ylimääräisiä hienosteluja vaan saa olla ruma ja koruton kuhan vaan kaikki pelaa yhteen ja toimii. kiitos ja kumarrus.
Linkkiä en voi laittaa joten tiedot: Valmistaja: Corsair Tuotekoodi: CSSD-F120GB3-BK 120GB Force 3 SSD-levy, SATA III, 550/510, 85000 IOPS Olisko tuo hyvä vaihtoehto SSD muistille, koska Crucialin SSD-muistin toimitus aikaa ei ole varmistettu suuntaan eikä toiseen
Tuo tai Samsungin 830: http://www.jimms.fi/tuoteinfo/MZ-7PC128D/EU?pid=1321988017885 E: Tosin eipä näytä Samsungin toimitusaikaakaan olevan tiedossa.
Olisin tänään tilaamassa koneen ja meinasin nyt vielä varmistaa kannattaako jotain muuttaa tai tullut parempaa? en ajatellut lähi aikoina kellottaa niin tarvitsenko tuota prossu jäähyä? SSD:ssä päädyin tähän: AGT3-25SAT3-120G OCZ 156.00? 1 156.00? 120GB Agility 3 Series SSD-kiintolevy, 525/500, MLC, 2.5", SATA III
550W Core Edition ATX-virtalähde, 80+ Bronze Olisko mitään suosituksia tuon virtalähteen tilalle kun ei ole toimitusaikaa vielä kerrottu. On vain tulossa, mutta tiedä sitten että koska.