Mulla on tollanen känny kun sonyericsson w910i enkä saa pelejä asennettuu/toimimaan se valittaa aina että, "toiminto epäonnistui". Oisko mitään kikkoja et sais toimii??
jambalta ja sit ilmais pelejä, kaikki on 3D pelejä ja pitäis toimii mun känyssä. kokelin kaverin puhelimella sillä on kans snoyericsson vähän vanhempi walkman ku mulla ja sillä asentu samat pelit ja toimi, pelit oli lähetetty mun kännystä sen kännyy
Ilmeisesti siis Java pelejä. Kuullostaa joltain puhelinkohtaiselta kummallisuudelta, eikä yhteensopivuusongelmalta, jos vanhemmassa puhelimessa kuitenkin toimii. En osaa tuohon antaa neuvoja. Ajattelin että saattaisi olla kyseessä jonkun toisen alustan ohjelmia, mutta ei ilmeisesti. Viimeisenä tulee vielä mieleen ettei olis muisti liian täynnä?
no muistia on viellä 3.5GB eli ei siitä oo.... mut miten sit noi java varmenteet vaikuttaa puhelimeen? voisko niistä johtuu
Jotkut kaverini on saanut,vähän kaiken laista toimimaan paremmin tämän latauksen jälkeen: http://www.sonyericsson.com/cws/support/updateservice?cc=se&lc=sv&showall=true Lisäys unohdin sanoa ,että homma toimii paremmin tämän kautta CU-60,Mutta myös bluetooth asennus käy kun on varuillaan sen kanssa. Edit:Tota juttelin tässä yhden sonyn omistajan kanssa kun sain uuden vuoden toivotukset,hän sanoi,että hän ei ole tarvinnut mitään varmenteita Java ohj. käytettäessä,mutta laite toimii paremmin päivityksien jälkeen,se tuskin puhuu mun kans ku mulla Nokia.ei nyt näin,mutta kyllä me moititaan,minä sonyeerikkiä ja hän NOKIAA.stop. leikki leikkinä,Hyvää Uutta Vuotta
joo oon kyllä ton päivityksen siihen hankkinu mut ei siltikkää toimi. voisko jollain lisä ohjelmalla saada toimimaan tai jos mun puhelimesta puuttuu joku ohjelma?
Java ei tarvitse mitään erikoisohjelmia, vaan puhelimessa on tai ei ole java tukea. Sinun puhelimess näyttäisi olevan. Onko takuuta vielä jäljellä? Lähetä ihmeessä korjaukseen, koska java alustan rikkoutuminen on aika iso vika...
Kuinka paljon korjaus maksaa... mitään hajua? voiko kyseisen vian takia mennä koko puhelin hajalle? voiko korjausta itse tehdä?