Mulla on ongelma medal of honor ja brothers in armsin kamssa! Kun yritän Winisolla avata niitä, niin tulee teksti: Assertion failed: secno <1024*1024,file D:\company\jotain omituisia numeroita ja merkkejä\WinISO\src\DLL\CFreemanage\CFreemanage.cpp, line 112. Ja sen jälkeen tulee teksti Abnormal program termination. Voi olla jotain todella yksinkertaista, mut olen vasta-alkaja, joten yrittäkää ymmärtää.
eikös ne aidot ihan levyltä asenneta ja sit pikakuvakkeesta avara ei tarvi winison kanssa pelleillä..
ns.alkuperäset toimii aina paremmin kun waret,yleensä jos on uudesta pelistä kyse ni kyl sieltä tulee direct x sun muuta..ajureita näyttikseen kannattaa kyllä aina silloin tällöin katella jos ois pässityksiä
waretusta ei tueta mutta jos ihan pikkusen vihjasen. avaa se tiedosto daemon toolsilla ja asenna siitä. sen jälkee laita crack tiedosto .exe tiedoston päälle(on cdllä). sit pitäs toimii ja iha vaa tällee veikaten...
Jos lukisitte ongelman tarkemmin niin selviäisi että ongelma ei ole pelissä vaan winiso:ssa. sama juttu mulla mutta ihan laillisen .iso tiedoston kanssa. Mistä toi ongelma tulee? Tasan saman virheen tyrkkää. pienemmät tiedostot kyllä aukeaa.
Onko kokoversio, vai trial? Nimittäin ei anna avata suurimpia paketteja luultavasti. Käytä jotain muuta ohjelmaa.
ei jo valmiin .ison sisälle pysty lisäämään tiedostoja... tietääkseni Hyvä ohjelma cd imagen kanssa työskentelyyn on Daemon Tools, simppeli, mutta käytössä nopea, helppo ja monipuolinen. Täältä -> http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/portal.php
Jo valmiin .iso imagen sisälle [bold]pystyy[/bold] lisäämään tiedostoja ainakin winISO:lla. Daemon tools on tuttu vehje, mutta ei auta nyt. Pitäisi löytää ilaminen korvaaja tuolle WinISO:lle.