Oon yrittäny netistä löytää ratkaisua, mutta toistaiseksi ei ole lykästänyt. Nettipelit ei toimi, vaikka Live muuten toimii. Gold-jäsenyys on, NAT on open ja live toimii mainiosti dashboardilla ja esim. demot imuroituu vauhdilla. Xboxin oma yhteydentestaus sanois kaiken olevan kunnossa. DNA:n yhtes ja Scientific Atlanta 2325 reititin. Mikäköhän avuksi?
Juu minuakin kiinnosta miten ei toimi? Tarkoitatko että kun yrität esim pelata Halo 3:sta, niin se sanoo jotain NAT ongelmaa? Ps. sori toi edellinen viesti. Tuli joku error tähän.
VOin varmaan selventää, koska itsellä sama ongelma (mitä luultavimmin) ja sama boksi eli tuo scientific atlanta. Eli Dashboardissa yhteys on ihan hyvä ja demoja pystyy latamaan, mutta kun haluan pelata esim. modern warfare 2 netissä niin yhteys katkeaa haettaessa pelaajia ja mappeja. Tämän jälkeen ei ole muuta vaihtoehtoa kun testata internet yhteys mikä kuitenkin on ihan kunnossa. Tietokone on liitettynä saman boksin kautta nettiin ja kun xbox kirjautuu ulos livestä niin myös tietokoneelle tulee ilmoitus "nettikaapeli ei ole yhdistetty". Olen myös kokeillut irroittaa tietokoneen nettijohdon, mutta ei auta. Voiko olla että live ei vaan tue scientific atlantan boksia ? Pari kertaa olen päässyt pelaamaan liveen, mutta en enää.