Pelit ISDN:llä

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Kurayami, Dec 17, 2005.

  1. Kurayami

    Kurayami Member

    Joined:
    Dec 17, 2005
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itselläni on ollu käytössä Telewellin TA128 USB (metallikuorinen) yli puoli vuotta... Hyvin on toiminut.
    Kunnes nyt tällä viikolla, kun olen yrittänyt pelata pelejä niin ISDN katkeaa itsestään... Jos en pelaa netti pysyy päällä, mutta jos aukasenkin pelin niin vähän ajan päästä sammuvat valot sovittimesta ja tulee uudelleenyhdistysikkuna ruudulle.
    Single player-peleissä netti katkeaa pelatessa, mutta jos yritän vaikkapa Guild Warsia tai Civilization 4:sta pelata, niin netti katkeaa vain, kun on lataus/yhdistyspointit kohdalla... Jos yritän esim. Guild Warsissa yhdistää peliin se voi jollakin kerroilla toimia, mutta kun se aika tulee: Menen loadpointista ja kone alkaa lataamaan ja yhdistämään GW:n serveriin niin latauspalkki on jonkin aikaa liikkumattomana 100%:ssa ja sitten sammuvat valot Telewellin sovittimesta...
    Tämmönen on ongelmana ja olen yrittänyt kokeilla eri ajureita, viruksentorjuntaohjelmia, palomuuria, johdot olen vaihtanut kaikki, mutta silti sama ongelma tulee aina esille... Jopa Windowsinkin asensin uusiksi...
    Tänäänkin vietin jonku viisi tuntia tämän ongelman kimpussa enkä saanut mitään aikaiseksi.
    Sitten ajattelin kysästä täältä, jos täällä kellään on tietoa hommasta.
    Olisiko olemassa mitään ratkaisua tähän tai edes vinkkiä, että miten pitäsi menetellä.
    Niin ja laite on ollut jokapäiväisessä käytössä jonku yli puoli vuotta ja hyvin on toiminu... Ei mitään vikaa... Kunnes tällä viikolla tuli tämmönen hassu ongelma.
    Olis ihan mukava jos edes pientä vinkkiä tähän sais.
    Niin ja jos jokin asia jäi epäselväksi, niin vastaan ilomielin.
     
  2. dfwta

    dfwta Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    734
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    ISDN ? Mahtaa tulla kalliiksi jos pelaat vaikka 30 min päivässä. ADSL tulee halvemmaksi ja toimii.
     
  3. Kurayami

    Kurayami Member

    Joined:
    Dec 17, 2005
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    En nyt niin tyhmä olisi, että pelailisin hitaalla yhteydellä ja maksaisin siitä satoja euroja... Olen laittanu yhteyden kiinteäksi KOSKA jostain ihmeen syystä ei ole ihmiset vaivautunu tänne Lapin syrjäkyliin laajakaistoja rakentamaan.
     
  4. dfwta

    dfwta Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    734
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Helpoimmalla pääset kun asennat kaiken uudestaan. Nuo USB vehkeet eivät ole kovin luotettavia. Asenna ihan kaikki (myös windows) uudestaan. Menee pari tuntia mutta muuten on vikaa vaikea löytää.
     
  5. hape

    hape Regular member

    Joined:
    Mar 28, 2005
    Messages:
    366
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Ei ISDN välttämättä kallis ole. Tänne päin ainakin saa isdn 20e kuussa ja saa olla ihan koska vaan ilman minuutti taksaa. Kait yrittävät hyvittää niille harvoille, joilla ei ole mahdollisuutta laajakaistaan.
     
  6. Kurayami

    Kurayami Member

    Joined:
    Dec 17, 2005
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tätäkin on jo kokeiltu... Kaikki on asennettu uudelleen, muttei se siitä alkanu pelittämään... Mutta kaikista hassuinta tässä jutussa on se, että netti katkeaa vain ja ainoastaan peleissä... Nytkin kun olen muuten vain netissä niin pysyy päällä.
    Kaipa vika on sitten raudassa, jos ei mikään auta?
    Vaikkakin mikä ihmeen loogisuus siinä on, että se katkoo nettiä vain peleissä :p
     

Share This Page