pelit ja netti pätkii?

Discussion in 'PC:n pelit' started by horoolipa, Oct 22, 2006.

1. horoolipa

horoolipa Member

Trophy Points:
    16
    En tiedä onko tämä nyt varsinaisesti pelkästään peleistä mutta aloitanpa nyt: eli, olin Soneraan yhteydessä ja nostin liityymäni nopeuden 24/1 Megaseksi. Muutoksen luvattiin tapahtuvan heti kahden tunnin päästä. Noh, sitä ei tapahtunut vaan tuli txviesti jossa ilmoitetaan koska muutos tapahtuu (viime torstaiksi). Vaan eipä sillonkaan mitään muutosta.
    Kirjottelen sitten näistä ongelmista nettiin ja saan kehotteen tarkastamaan tukeeko modeemini kyseistä nopeutta. Mutta kun se tukee, koska ostin sitä varten uuden modeemin Soneran kauppiaalta (Zyxel). Sitten netissä hyvää tarkoittavat ihmiset, sekä asiakaspalvelu Soneralta, ehdottavat modeemin asetusten katsomista. Asetuksia vaan ei pääse Käynnistä - modeemin asetukset kautta katsomaan kun se antaa herjauksen tyyliin "poista kaikki asennukset/ ajurit ja asenna uudelleen, niin ongelma saataa korjautua". Minä siinä sitten amatöörinä poistelen eternet sun muita ajureita Lisää, poista sovelluksen kautta ja laitan modeemin takas kiinni....
    Huoh, siitä ne ongelmat vasta alkoi. Nyt en pääse yhdellekään peliservulle (eilen yritin 2,5h counteriin sitten vihdoin pääsin hetkeksi), eikä netti meinaa toimia kun periaatteella toimii - ei toimi - toimii. Peliservereille en enää pääse kun latencyksi tulee jopa 2000 (joten ne varmaan blockaa minut siksi). Siis en tajua, en tosiaan...Mitä hittoa minun pitäisi tehdä, jotta saisin tuon netin taas pelaamaan? Olenko (olen) toiminut taas niin saakutin tyhmästi ja poistanut jotain tärkeää, vai mikä mättää?? Eikös noi ulkoiset modeemit itse asenna ajurinsa kun ne vaan kytkee kiinni?? Kaikesta avusta enemmän kuin kiitollinen.

2. horoolipa

horoolipa Member

Trophy Points:
    16
    Jahas, vanhalla modeemilla sitten löytyypi kaikki servut mitkä ennenkin ja peli toimii. Eli, mulla on tuon uuden modeemin asetukset nyt jotenkin persuuksillaan. Onnistuin kuitenkin hävittämään sen ohjekirjan ties mihin, joten en enää pääse edes yrppäämään sen asetuksia (internetissä tehtävät asetukset). Tiedä sitten nauraako vai itkeä...

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kerrot sen modeemin tarkan mallin niin joku kaivaa netistä siihen ohjekirjan.

4. horoolipa

horoolipa Member

Trophy Points:
    16
    Kiitos kaikille avusta oikein paljon. Täällä on aina asiallista kohtelua, joten kiitokset myös saitin pitäjille=) Sain jo apua ja ohjekirjakin löytyi sekä netistä, että kotoa.

Share This Page