Eli mikähän mättää ku esim, raven shield,farcry,joint ops...tökkii vaikka pudottais kaikki detailsit mahollisimman alas.Toi raven shieldiki pitäis varmaa pyörii viel high detailsseillaki mun v!ttuku tuntuu et nykii vaikka tekis mitä.Toi 3d mark03 antaa kuitenki ihan suht normaalit pojot tämmösselle kokoonpanolla (5600pojoo) mut mikähän hitto mättää ku tuntuu et peli ku peli nykii.Muistiaki on se gigan verran et ei siitäkää pitäs johtua.Neuvokaa tyhmää
Eipä siin mun tieto taidol mitää vikaa löydy,mitenhän ilmenis jos siin jotain ois?Käyttis ja pelit on samsungin spinpoint 160Gb ja kaikki imutukset ja muut on matroxin 120Gb.Pitäskö olla tehokkaampi poweri,nykyinen on tommonen codegenin 350W?
Noi näyttiksen ajurit on uusimmat mit löyty (6.14.10.6483).Noist piirisarjan ajureist en oikee tiie,mitää en oo päivittäny,mistähän mä nään nykyiset ja mistähän löytyis uudet?
Käynnistä->suorita->dxdiag Tuleeko mitään virheitä? Mikä kerroin on AGP-väylällä käytössä? Mikä emolevy (selviää se piirisarja)?
Ei virheitä luki joka sivus.Emon on epox:in 8rda3g.Ettei vaa johtuis tosta powerista ku tuol eräällä toisel foorumil haukku ton codegenin ihan lyttyy!?
Tuossa emossahan on nvidia nforce2 spp piirisarja eli tuolta löytynee tarvitsemasi ajurit: http://www.epox.nl/english/support/drivers.htm ..ja kohta "Drivers NVIDIA chipset mainboards"
En osaa sanoa että aiheuttaisiko poweri tuollaisia ongelmia mutta codegenit virtalähteet ovat kyllä ihan huonoimmasta päästä.
Ohjauspaneeli -> järjestelmä -> järjestelmä -> laitteisto -> laitehallinta -> ide-ata tai atapi ohjaimet -> ensisijainen ja toissijainen ide-kanava ->lisäasetukset Onko ultra dma mode 4 tai 5. Jos pi0- modea löytyy kovoissa, ongelma on meillä yhteinen. Pelit jökkii ja wintoosakin hieman.
Meikäläisel ei avaudu tosta "ide-ata tai atapi ohjaimet" kohdasta ku "Nvidia nForce(TM) ide controller" kohta.Puuttuuko jotku ajurit? Nii ja viel noist piirisarja ajureista et pitääks noi molemmat ottaa ,WHQL ja IGP chipset?
Ei IGP:tä. Ne kun ovat mahdolliselle integoidulle näytönohjaimelle. IGP = Integrated Graphic Processor
En oikein tiedä mistä tuon näkee. Mutta ellet ole laittanut piirisarjan korjausajureita niin ei niitä siinä koneessa ole. Semmoisia kun ei tule oletuksena. ja vaikka vetäisit samat päälle niin mitään haittaa siitä ei ole joten asenna ne ajurit. Ja katso toimiiko kone paremmin.
Uusimmat on muuten 5.10.Mut nyt on semmoi probleema etten saa asennettua niitä,se kaynnistää sen et "valmistellaan ohjattua installshield asennusta joka opastaa..." ja seku ruksuttaa loppuu ni TÖKS,se asennus jää siihen.Nortonin oon sammuttanu.Mistähän tää johtuu?