Missähän ois vika? Pelit nykii jokainen vaikka näyttiksessä on tehoa riittävästi pelaamaan kyseisiä pelejä.
Kokeillaan. Oon aikas uus näissä hommissa. Eli 2.66 intel celeron, 512mb ja paska integroitu ati radeon 9000/9100 64mb näyttis. Eli mitens saan ne lämmöt eka tsekattua. Pelit on nhl2006 ja Gta III. Molempiin tehot riittää aivan hyvin ja ne on ennen toiminu ihan hyvin.
Anteeksi, kun hyppään näin ulkopuolisena keskusteluun, mutta heittäisin tässä välikysymyksen: Tuossa joululahjaksi sain No One Lives Forever 2:hden, ja se myös nyki kamalasti, kaatuili, välianimaatiot pätkivät ja lataustauot olivat [bold]todella[/bold] pitkät! Sitten koneeni sekosi hieman uudenvuoden jälkeen. CHKDSK taisi hoitaa haittaohjelman pois ja korjasi sen aiheuttamat rekisterivirheet(kait?) ja sain koneeni kuntoon. EN kuitenkaan pelannut tällä koneella mitään ennen tämänpäiväistä. Olin noin viikko sitten hoitanut F-Securella ja EWidolla virukset veks, joten koneeni pitäisi olla nyt puhdas. NYT (uudelleenasennuksen jälkeen) No One Lives Forever 2 toimii täysin normaalisti ja pätkii erittäin minimaalisesti! Kysynkin, että ovatko haittaohjelmat suurikin tekijä pelien nykimisiin? Saattoiko tuo NOLF 2:hden huono toiminta johtua haittaohjelmasta/ohjelmista?
ainakin tuo nhl2006 vaatisi mieluiten directX9.0 c yhteensopivan näytönohjaimen. kokeile nyt ensin vähentää pelin asetuksista kaikki ylimääräinen jos se auttaisi. ja mitä resoluutiota käytät ?
Grafiikat kaikki ihan low ja 640 resoluution ni ei pitäs nykiä enään.Sit vaan nostamaan grafiikoita vähitellen!Ja ne prosessit pois myös!!!
minulla oli sama ongelma. tuo nykiminen. koitappa käynnistä/suorita ja siihen: dxdiag eli directx virheen diagnostiikka työkalu. kato onko kaikki kunnossa ja tuleeko mitään virheitä kun se ensin latailee niitä ohjaimia ym. oma ongelmani oli joku directx virhe ja korjasin sen winukan uudelleen asennuksella.
epäilisin tuota 64mb integroitua näyttistä syypääks vaikka onkin ati ja jos voisit tarkentaa mihin peliin tuon pitäisi soveltua niin voisi neuominenkin olla helpompaa.
Itseasiassa GTA 3:n pelimoottori nykii jo ittessään. Mulla oma kone 2.66 pentium 4, 1 gb ddr ram,Radeon x800xl,ja kuitenkin pykii tuo gta 3. Vice city ja san andreas,kaikki herkut päällä näyttiksest,EI MITÄÄN nykimistä. Eli taitaa konsolikäännös olla hieman "Juostenkustu."
Jos nyt en pahasti tippunu kärryiltä ni sulla on integroitu näyttis...kandee siitäkii hankkiutua eroon jos vaan rahat riittää. Mutta lisää muistia kans suosittelen.