Eli Kokoonpanoni: Amd 965 x4 Ati 4890 (uusimmat ajurit) 6Gb ramia 500w laadukas virtalähde Emolevy Asus M4A78 Kone on ulkoisesti puhdas eikä pölyä löydy. Windowsin asensin uudestaan 3-5kk sitten. Ja Ongelma on se, että kun menen peliin oli melkein mikä tahansa pelaan hetken about 10min ja sitten tulee noin 10s-1min hetki kun fps putoaa alle 20. Tällöin peliä on hyvin hankala pelata. Lämpöjä olen tarkastellut eikä nekään korkealle nouse näytönohjain: 40-60 astetta ja prossu 30-40 asteen paikkeilla Kiitos jo etukäteen vastauksista
asenna ajurit uusiksi, ja net frameworkit/c++ windowsille. noilla ainakin itse sain ohjelmistoviat tieltä pois. jos sinulla on jotain kellotusohjelmia näyttikselle, poista nekin varmuuden vuoksi.
Taitaa olla tietokoneen raudasta johtuvaa, koska asensin juuri windowsin uudestaan ja ajurit ym. ja tekee edelleen tätä samaa prkl fps droppia... Eli kysymys kuuluukin missä komponetissa vika voi piileä?
Taitaa olla tietokoneen raudasta johtuvaa, koska asensin juuri windowsin uudestaan ja ajurit ym. ja tekee edelleen tätä samaa prkl fps droppia... Eli kysymys kuuluukin missä komponetissa vika voi piileä?
mulla oli koneessa lähes sama emo kuin sulla ja mun kone tökki kaikessa mitä sillä sitten tekikin. peleissä pätki ja jäi jumiin.musiikkit pätki. vaihdoin uuden perus asus amd lankun ja alkoi toimia. ostin Asus M5A78L 760G AM3+ ATX ja nyt toimii.
Koita miten toimii 4Gb rammilla. Koita jollain muulla näyttiksellä tai koita vaikka vanhoilla ajureilla. Itsellä on kokemusta GTX 560ti näyttiksestä kun asensin uusimmat ajurit niin yksi peli alkoi lagaamaan todella rajusti, mutta kun otin vanhemmat ajurit niin peli alkoi toimia jälleen hyvin. Voi myös olla lankusta kiinni. Oma vanha OEM lankku oli todella huono, koska siinä oli pcie 1.0, ei kellotusmahdollisuutta, huonot ddr2 muistit jne. Emolevyn vaihdon jälkeen pelit ovat alkaneet toimia vakaammin.
Sain korjattua vian!! Se johtui siittä, koska minulla oli laadultaan huono adapteri tuohon näytönohjaimen 6-pinniseeen lisävirtaan ja vaihdoin sen ihan kokeilu mielessä. Ja kas kummaa jo rupesivat pelit pyörimään sujuvasti!.