1. win7pro

win7pro Member

Trophy Points:
    11
    Morjens! Mulla on käyttiksenä Windows 7 Ultimate ja kone on aika nopea, näytönohjain nVidia GeForce gt 325M CUDA 1GB ja prosessori intel CORE i3. Mulla olisi vain semmoista kysyttävää yhdestä pelistä nimeltään "Need For Speed Hot Pursuit" vuonna 2010 julkaistu. Olen ladannut sen yhdeltä sivullta, tunnen sivun aika kauan ja olen myös käyttänyt sitä aika kauan. Halusin vain testata millainen peli se oikein on, tuntuu kyllä aika mukavalta, mutta jostakin syystä se ei pyörittänyt sitä kunnolla, oli todella hidas...
    Tässä olisi pelin järjestelmävaatimukset:

Need for Speed Hot Pursuit Minimum system requirements:

Operating system: Windows XP (SP3) / Windows Vista / Windows 7
    Processor: Intel Core ® 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon 64 X2 2.4GHZ
    Memory: 1.5 GB Windows ® XP / 2 GB Windows Vista ® - Windows ® 7
    Video Card: 256 MB DirectX ® 9.0 support Shader Model 3.0
    Hard Disk: 8.0 GB

Need for Speed Hot Pursuit Recommended system requirements:

Operating system: Windows XP (SP3) / Windows Vista / Windows 7
    Processor: Intel Core 2 Duo E6700 ® 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 6000 + or better
    Memory: 1.5 GB Windows ® XP / 2 GB Windows Vista ® - Windows ® 7
    Graphics Card: GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 4700 (or better)
    Hard Disk: 8.0 GB

Ja kuten sanoin jo, niin se oli todella laginen ja hidas. Eli kysymys on tämä: Eikö koneeni pysty pyörittää sitä, vai johtuuko se siitä että se on "likainen". Siellä oli kyllä jotain viiruksia kait, mutta tää on mun harrastus ja haluaisin kysellä, mistä tämä saattaa johtua =) Kiitos etunkäteen!

2. kaleppo

kaleppo Regular member

Trophy Points:
    26
    Ensinnäkin,täällä ei tuetä laittomuuksia,ja toisekseen koneesi on nykymittapuulla aikamoinen mopo.

Ja mitä viruksiin tulee täällä on loputon määrä asiaa viruksista ja niitten poistosta.

Ja viimeiseksi muttei vähäisimmäksi,hanki joku oikea harrastus,pelien warettaminen ja koneella istuminen eivät ole semmoisia.

Ja jos tämä ns dataaminen on sinun harrastuksesi,tuskin sinun tarvitsisi täällä neuvoja noinkin simppleihin asioihin pyydellä.

3. stalacave

stalacave Regular member

Trophy Points:
    26
    Ainahan näitä yrittäjiä on.

4. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Joo kyllä vika on siinä että tehot ei vaan riitä. Monet varastaa, mutta pystyy vielä varastamaan mätää tavaraa...

5. win7pro

win7pro Member

Trophy Points:
    11
    Ensinnäkin, halusin vain testata sitä peliä, jos se oliskin toimnut kunnolla olisin silti ostanut oman kaupasta koska en pelaa pelejä jotka on ladattu netistä, toisenäkin miten niin mopo? Siis sanokaa nyt et onks mun kone hyvä vai paska?

6. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Noilla termeillä se on paska. Mopo mikä mopo, läppäreissä ei edes virittely auta. Prossu on aika laiska ja näytönohjain ei ole varsinaisesti pelikäyttöön..

7. win7pro

win7pro Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos vastauksista kaikki! =)!

Share This Page