Minun olisi aika tyhjentää koneeni käyttäjistä ja jättää vain kaksi käyttäjää, mutta en haluaisi että kaikki pelitiedot häviää... kuten dead space 2, sims 2, sniper ghost warrior. olen pelannut kaikkia aika pitkälle mutta minä haluaisin näiden tiedot kaikille työpöydille! miten tämä pelien tiedot laitetaan joka koneelle mutta kun tallentaa pelin>> ne pelitiedot menisi kaikille työpöydille automaattisesti!
Pelit tekee joko tai. Winukka tilikohtaiset asetukset resoille jne. sekä save gamet. Tai yhteen paikkaan pelin "peli-tili" kohtaisina tietoina. Mutta taas on peli kohtaista mihin noi reso-asetukset ja/tai save gamet tallentuu. Ko. pelin asennuskansion alee omiin kansiohinsa. Vai winukka tilin 'Omat tiedostot' alikansioon. Luulenpa että toi toive, save-game, tallentuisi jokaiseen winukka tiliin työpöydälle (????), ei onnaa yhelläkään pelillä. p.s. Kannatais panostaa tohon suomen kielen oikein kirjoitukseen, lauseoppiin, jos haluaa että kysymyksestä/selostuksesta saa joatain selkoa. Ja alkajaisiksi, iso alkukirjain, piste, pilkku, näiden käyttö myös helpottaa lukemaan sun viestiä.
Ei se kielioppi sullakaan oikein hanskassa ole Mutta asiaan. Voithan manuaalisesti kopioida kaikki savegamet ja settings.init sun muut config-tiedostot, tehdä vaikka uusi kansio jonka nimeksi joku "tänne turvaan tallennukset" tai jotain sellaista. Sitten ei haittaa, vaikka ne sotkeentuisivatkin kun ne kerran ovat toisessa kansiossa turvassa ja voit ne sieltä siirtää haluttuun paikkaan?