Moro! Pelaan tällä hetkellä vain RuneScapea (tiedän...) ja Team Fortress 2, ja toivoisin, että jollain olisi joitain ehdotuksia. Itse en tiedä koneiden kasauksesta mitään, eli olisi todella mukava, jos joku voisi pistää joitain ehdotuksia, joilla pyörisi edellä mainitut pelit parhailla grafiikoilla. Myös pakettikoneita saa ehdottaa.
Pitäisikö mukana olla kasaus, käyttöjärjestelmä, näyttö + muut härpäkkeet? Mikäli näin on niin suosittelisin katsastamaan mieluiten käytettyä konepakettia. Mikäli käyttiksen saat/omistat ja omistat jo näytön ja muut tavarat niin sitten tästä voisi olla noille peleille passeli "jyrsin". Hinnasta voi hieman karsia vaihtamalla näytönohjaimen esimerkiksi tuohon noiden pelien kanssa kokemus ei kauheasti tuolla kärsi, ja toimivat sillä vielä uudemmatkin pelit kohtuu hyvin. Niin ja pakettiin jos haluat niin kasauksen (+25€), sen saat tuosta
Kiitos nopeasta vastauksesta! Näyttö yms. on jo valmiina. Tuohon 500 euroon pitäisi kyllä sisältyä myös käyttis.
Menee jo vähän hankalaksi sitten pelikoneen kasaus. Luultavasti täytyy pudottaa erillinen näytönohjain pois ja hankkia se sitten myöhemmin. Siihen asti sitten integroidulla. Mm. 4250, 4290 menee jo jotkut pelitkin, kuten nuo mainitsemasi.
E: Eli tuosta näyttis ja emo pois ja nämä tilalle: http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=6_38&products_id=43515 http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_14_148&products_id=37262 E2: Aha.. painoin vastaa -nappia enkä muokkaa
Näyttää siltä, että 500 eutolla on vähän vaikea alkaa kasaamaan konetta. Huomasin tälläisen koneen Lapstoressa: StoreGamer ATHLON II 255 4GB 5770 1GB (En voi laittaa viesteihin linkkejä, koska olen uusi käyttäjä.) Ajattelin, että ostaisin tuon, ja hankkisin jonkun Windows XP -asennuslevyn jostain. Uskoisin, että tuolla pyörii kyseiset pelit? Kiitos kuitenkin vastauksista. =)
ASUS M5A87 86.90EUR CLUB 3D HD5770 PCIE 1G DDR5 VGA+DVI+HDMI 103.10EUR SONY OPTI 16X DVDROM BLACK SATA KAMPANJA 5.00EUR CHIEFTEC A-80 PSU 550W 12CM ATX2.3 80+ 45.30EUR AMD PHENOM II X4 955 BLACK EDITION 105.00EUR MICRO-ONE MO-86 ATX BLACK USB+AUDIO NO PSU LOPPUERÄ! 15.00EUR 4GB 1600MHZ DDR3 NON-ECC CL9 DIMM BLU***Ei varastossa*** 34.20EUR SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm KAMPANJA Yhteensä: 444.00EUR Hintaa voi viel tiputtaa vaihtamalla emolevyn halvempaan. Dvd asema ei ole kirjoittava. Kasaus tulee päälle jolloin hinnaksi muodostuu noin 469 jolloin se on halvempi kuin tuo store gamer pakettis. Emolevyyn menee bulldozerit.
On, siinä on selvästi parempi prossu ja virtalähde. Valmispaketissa olevaa kaksiytimistä Athlonia ei mun mielestä voi hyvällä tahdollakaan suositella pelikoneeseen. E: Emossa säästää parikymppiä, kun vaihtaa tuohon _kooman_ ehdottamaan Gigabyteen.
Jep tosi tuo mun lankku on am3+ ja siihen menee varmasti nuo bulldozerit tuosta gigabytestä en tiedä enkä jaksa katsoa