Pelitietokone 700-900e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Jokk3ri, Jul 15, 2012.

1. Jokk3ri

Jokk3ri Member

Trophy Points:
    11
    Joo olisi aika siirtyä kannettavasta kunnon pöytäkoneeseen joka pyörittäis kunnolla melkein kaikkia pelejä. En tiedä oikein mitään noista osista mitkä hyviä, toimiiko yhdessä yms. joten toivoisin, että kasaisitte tänne mulle hyvän koneen jossa on käyttis ja kasaus valmiina...

En tarvitte näyttöä,hiirtä tai näppäimistöä ne löytyvät jo

KIITOS etukäteen"!:D

2. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193

Hiljanen setti, josta löytyy tehoa sen verta mitä tuolla budjetilla saa. BF3:set sun muut pitäs pyöriä aika kirkkaasti. Pelkästään Windowsin joudut asentamaan itse, mikä on vaan hyvä juttu. Voit siis osioida kovalevyn itse miten haluat, eikä sinne tungeta mitä tahansa ohjelmistoja. Jos virustorjunnasta F-Secure kiinnostaa, sen saa 15e hintaan konepaketin yhteydessä: http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=50953

Jotkut käyttää muuta maksullista kuten Nortonia, toiset käyttää ilmaisia ja loput menee pelkällä Microsoftin omalla ohjelmistolla. Kyllä sekin riittää perus pelikäytössä, itse vaan jämähtäny tohon F-secureen ja itse tykkään käyttää sitä. Mielipidejuttuja ehkä.

*edit*
    Jos haluat hieman paremman, niin about 1000e budjetilla sais Intelin prossua ja sille sopivaa emolevyä. Ero on suht merkittävä, varsinkin pidemmällä juoksulla mikäli et aio ihan heti olla päivitämässä konetta. Koitin puristaa mahdollisimman paljon, väkisinkin menee sinne 980e tuntumaan.

Last edited: Jul 15, 2012
  3. Jokk3ri

Jokk3ri Member

Trophy Points:
    11

4. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    Z77 intelin emoa+ intelin i5 3570K:ta

5. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Maksullista virustorjunta ohjelmaa ei kannata ostaa, koska ilmaisellakin pärjää hyvin. Itse esimerkiksi käytän MS omaa ilmaista virustorjuntaa enkä voisi enää ostaa maksullista virustorjuntaa, koska se ei toisi minulle mitään lisäarvoa.

6. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    itse käytän AVG´antivirusta,ja hyvin on vuosikausia toiminut ilman ongelmia,

7. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Edelleen, pitää vissiin jatkossa alleviivata, lihavoida jne kohta mielipidejuttuja kun kerran perustelin jo nämä kohdat että ilmaisilla ja winukan omalla pärjää enkö näin tehnytkin ?

*edit*
    Ja painotan, että F-Secu maksaa sen 50-60 euroa vuodessa kaupasta kun taas Systemastoresta sen saa 15 eurolla konepaketin yhteydessä. Joten kysyn, miksi ihmeessä 1000e konepaketista ois niin kauhean tyhmää sijoittaa sellaiseen ? Mikä tekee sen 15 euron säästämisen niin tarpeelliseksi ? Mikäli saatte oleellista parannusta aikaan sillä 15e hinnalla, niin sitten uskon teitä täysin.

Last edited: Jul 19, 2012

Share This Page