Moi! Ajattelin hommata pelitietokoneen ja haluaisin hyviä pakettiehdotuksia. Ja teen nyt kaikille tässä heti selväksi että: Kone mieluiten Lapstoresta tai Jimm's Pc Storesta, ja tarvin käyttiksen. ENKÄ KASAA ITSE sillä homma leviäisi mahdollisesti käsiin ja eihän 25€ kasaamisesta ole paljon (lapstoressa kasaus 25€/ jimmsillä 60€). Ja tässä olis paketti jonka aattelin ostaa: Pahoittelut huonosta kuvasta. Toivottavasti kuvasta edes huomaa minkä laista pakettia olen katsellut. Kiitos vastaajille/asiansa osaaville!
Pc_P:n paketti on kyllä palljon parempi. Silentrig on aika uusi kauppa minulle, enkä sano siitä mitään, mutta varmaan ihan asiallinen pulju
Pc_P:n paketti on mitä parhain mahdollinen. Silent.rig on todellakin halpa, luotettava ja asiakaspalvelu sähköpostin välityksellä on uskomattoman nopeaa! Olen itsekin sieltä tilaamassa, melkeinpä saman paketin minkä Pc_P on linkannut. http://img413.imageshack.us/img413/4707/oikkone.png Olen vaan ajatellut että 20e panostuksella saisin scythe mugen 2 rev.b , kannattaisiko tälläinen? Onkos se paljon parempi kuin freezeri?
Eli aattelin kysyä että mitenkä on tuon antec:in kotelon tuuletus eli montako tuuletinta löytyy vakiona ja eikö se olis parempi laittaa vaan 4Gb:n ddr3 kortti niin jää ainakin varmasti tilaa jos laittaa myöhemmin 4gb lisää.
En usko jimm pc storenkin antaa yli 2000€ koneista vasta Voihan sitä kysyä ja kannattaakin. Kannattaa säästää 30€ ei mene todellakaan hukkaan.