Eli ehdottakaas jotain sellasta semihyvää pelitietokonetta 500-700e budjetilla Pelkkä keskusyksikkö valmiiks koottuna käyttiksen kanssa siis . Tehojen ei tartte olla huippuja kunha siinä suurin osa peleistä pyöris suht koht hyvillä grafiikoilla
Siinä olis kyllä sellanen pelikone että Harmi että menee satasen yli jos on kasaus mukana. Kasasuksesta selviät kyllä itsekin, on kuin legoilla leikkisi. Helppo homma! Tehoja tuossa sitten kyllä on enemmän kun tarpeeksi
Siinä hieman lähempänä sitä 700e budjettia kasauksen kanssa. http://i9.aijaa.com/b/00795/6715530.jpg Edit: Kuva korjattu.
Tää näyttää kyllä tosi lupaavalta ! =) Taidan pistää tilaukseen heti ku tulee rahnaa . Kiitos paljon ! Ja saattaa olla että koitan koota itse
Itse en menisi warettamaan käyttistä.. Windows 7 on crackin tunnistus päivityksiä ja waretettu käyttis ei ole niin vakaa kuin aito windows. Ware asiat ei kuulu muutenkaan tänne joten älä höpsöjä puhu
Windowsin automaattinen päivitys pois käytöstä, niin ei pitäis aiheutua mitään ongelmaa. Ja kyllähän tuonkin saa korjattua, vaikka windows sattuisi tunnistamaan kopion piraatiksi.
No älä minulta tuota kysy, en minä tiedä mikä siinä on niin vaikeaa, edes päivityksessä. Se vaan on kun tommosilla on sitten hetken päästä tapana tulla kyselemään tuollaisia. Tässä on taas yksi, miksi päästää edes uohon vaiheeseen? Harjoitelkaa vaikka Virtualboxissa. No, tuskimpa sitäkään osataan käyttää, kun ei Windowsiakaan. Ohjeeseen sigustani.