Pelitietokone (keskusyksikkö) n. 800€

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by LEIJONA1, Apr 28, 2009.

1. LEIJONA1

LEIJONA1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli olen hankkimassa uutta pelitietokonetta joka pyörittäisi uusimpia pelejä. Olen tässä pitkään katsonut valmis konepaketteja, mutta eihän niistä mitään hyvää löydy tuolla 800€. Jokin niissä aina ei täsmää. Haluaisin siis että minulle tehtäisiin kone osista tuolla minun 800 euron budjetilla. Tietokone siis on enimmäkseen pelikäyttöön. Näytöt, hiiret ja näppikset jo löytyy, mutta saa niitäkin ehdottaa (näyttö on lähes uusi eli ei näyttö ehdotuksia, mutta hiiriä ja näppiksiä saa ehdottaa, mutta pakettiin ei saa sisällyttää.)

Tietenkin kaikkien osien täytyisi ollaa toisiinsa yhteensopivia ja haluisin että hintaan tulisi kasaus mukaan.

E: Ainiin ja siihen pitäisi siällyttää 64bittinen windows vista

E2: Ainiin joo ja sitä pitäis pystyä käyttämään wlanissa. Olisko mahdollista?

Last edited: Apr 28, 2009
  2. k0p3

k0p3 Regular member

Trophy Points:
    26
    Phenom II X4 940
    Asus M4N78
    Corsair 4Gt ddr2 800mhz
    LG 22X DVDRW
    Western Digital 500Gb
    Powercolor HD4870 1Gb
    Chieftec Green 500W
    Antec Three Hundred
    Vista Home Prem 64bit

Lapstoresta kasauksineen jotai 812€. Jos et halua käyttistä asentaa itse, valitse kasaus sisältäen ohjelmiston asennuksen. Joudut pulittaan kympin enemmän.
    Voit katella noita osia myös muista kaupoista, jos saisi halvemmalla. Esim Multitronic, Lapstore, Verkkokauppa jne. Nettorissa on yleensä halvat osat, mutta kasaus ei ymmärtääkseni ole mitään halvinta mahdollista.
    Kai jokaisella on joku tuttu joka osaa yhden tietokoneen kasata? Saisit senki rahan komponentteihin.

EDIT: Wlan on tottakai mahdollista kuhan omistat vain wlanilla varustetun modeemin. Lisäksi tarvitset tietokoneeseen joko USB-porttiin tai PCI-väylään tungettavan sovittimen.

ASUS WL-167G V2 WLAN USB-SOVITIN 33,64€

ABIT AIRPACE PCI-E WLAN KORTTI 9,90€ (Shokkierä)

Tässä on sivu, jossa on Lapstoren langattomat sovittimet. Valitse sieltä sopiva.

3. LEIJONA1

LEIJONA1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Muistin juuri että koneessa pitäisi pystyä käyttämään nettiä wlanissa. Olisiko tämä mitenkään mahdollista?

4. LEIJONA1

LEIJONA1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Haluaisin muitakin kone ehdotuksia kuin tämän yhden jotta olisin varma mikä olisi hyvä.

5. LEIJONA1

LEIJONA1 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ite kasailin noita ja tuli tämmönen. 100 tuli oman budjetin yli, mutta jos on hyvä niin kai ne 100€ pitäis budjetistä luistaa...
    Eli onko tämä kokoonpano toimiva?

Last edited: Apr 29, 2009
  6. k0p3

k0p3 Regular member

Trophy Points:
    26
  7. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    LEIJONA1, muokkaa viestiä sen sijaan että kirjoitat uuden viestin oman viestisi perään. Viestiä saat muokattua painamalla viestisi yläpalkissa olevaa, tämän näköistä painiketta [​IMG]

LUE: Keskustelualueiden säännöt

Share This Page