Budjetti?: 1400€-1900€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Kyllä Ylikellotatko prosessoria?: Ehkä Kotelon koko: Ei väliä Onko kotelon värillä väliä?: Ei Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Hiljainen Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Ei Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Kyllä Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: DVD ja Blu-Ray Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen WOW, Dota 2 ja C&C. Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Ei ole mitään hajua koneen osista mitä kannattaa hankkia ja miten ne toimii niin toivottavasti joku viisaampi osaa auttaa ^^
Saksasta ei saa kasattuna joten Hardwariumista: Hintaa 1 774 euroa. Windows http://www.huuto.net/kohteet/aito-windows-7-pro-lisenssimicrosoft-ja-64-bitasennuslevy/408786394. Pitää asentaa itse mutta se on pelkkää nextin naputtelua. Asennettuna saisi vain kasin ja 10 homen, joista kumpikaan ei ole ostamisen arvoinen. Halvemmallakin koneella pärjäisi, mutta kun kerran budjetti riittää niin sama kai se on laittaa kerralla huippupaketti.
Onneksi on kasaus niin ei haittaa vaikka tällainen vanhuudenhöperö käppänä sekoilisikin suositusten kanssa. Mutta ei tällä kertaa, osat ovat kyllä yhteensopivia.
Onko se halvempaa itse hoitaa toi käyttöjärjestelmä vai kannattaako sekin ottaa sieltä jos itsellä ei ole kokemusta?
Itse ehdottomasti. Kasi asennettuna maksaisi satasen enemmän, kymppi 120 euroa. Ja hommasta tosiaankin selviää naputtelemalla nextiä kun jotakin kyselee.
Olisiko vielä vähän halvempaa vaihtoehtoa ehdottaa jos meinaan vielä toisen näytön hommata vai eikö sitten se pyörittäisi kahta näyttöä?
Huutonetistä kymppi http://www.huuto.net/kohteet/aito-windows-10-prof-lisenssitarra-64_32-bitemailtoimitus/419624054. Intel/Nvidia -settiin kannattaisi laittaa ensimmäisessä vastauksessa linkattu seiska.