Noniin. Ensimmäistä kertaa ollaan pappia kyydissä, joten kysynpäs neuvoa kokeneemmilta. Pelikäyttöön tosiaan lähinnä tulossa. Budjetti on siinä 800-1000 euron paikkeilla. Tutustunut olen aiheeseen ja saanut aikaiseksi tämmöistä: Kertokaa siis rohkeasti toimiiko yhteen, onko kannattava ostos, jne.
on iha hyvä paketti mutta vaihtasin sinuna ton ninja coolerin pois johonki eri ja jos rahaa löytyy ni gtx 480 o parempi vaihtoehto
Oon kuullut paljon hyvää tuosta ninjasta, mutta luotan sanaasi. Mites, osaisitko suositella mitään? Samaa hintaluokkaa mieluusti.
gtx470 ja 480 ovat huono valinta. käyvät kuumina, ja ovat kalliita. tuossa parempi . ja mitäs vikaa ninjassa on? hyvä cooleri. toinen vaihtoehto on tietysti corator ds . emolevy on kallis, tässä parempi vaihtoehto . kotelo on ihan ok, mutta 40e lisäpanostuksella saa todella hiljaisen, ja minun mielestä tyylikkään define r3:sen . katoppas, 4gb muistien hinta on tippunu vähän, eli nää tilalle. EDIT: kun noissa muissa osissa säästää sen 40e, niin kannattaa ottaa toi define r3.
No en kyl uskalla sanoo mittää et kysy jollai millä on enemmä kokemusta ku mul mut esim nexus, tai joku semmonen
MrSeppo Ninja on ikävä kyllä tuon hintaluokan yksi parhaimmista coolereista. Kuten norkin tuossa sanoikin, toinen vaihtoehto on Corator DS, mutta minä ehkä ottaisin ninjan
Mites toi Phenom II X6 1055T, AM3, 2.8GHz? Ostovaraa olisi vielä. Olisiko ehdotuksia? Kannattaako hankkia parempi?
Toi on juuri paras, jos ostat kalliimman version siitä et saa pelitehoa lisää minkään vertaa, mutta rahaa menee 50€. Eli ei kovin järkevää. Muista tehdä muiden ehdottamat muutokset settiin etenkin muistit. Nämä etenkin.
Oi! Semmoinenpa kysymys mulla vielä olisi, että mahtaako tuo CMPSU-550VXEU virtalähde jaksaa pyörittää kyseistä kokoonpanoa?
Kevyesti aivan, kuin tyhjää vaan. Vajaa 400w riittäisi, jos on laadukas, mutta tuolla voi vielä päivitellä.