Pelivideo - nauhoitus, pakkaus, muokkaus ja rippaus?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by SKene, Feb 27, 2008.

1. SKene

SKene Member

Trophy Points:
    16
    ELi tarkotuksena olisi nauhottaa videota yhdestä pelistä. Mikä siihen olisi paras ohjelma? Entä millä se valmis video kannattaisi pakata pienempään muotoon? Mikä olisi sitten hyvä ohjelma sen videon editoimiseen? Ja jos vaikka ei ole tyytyväinen videon laatuun lopuksi, niin millä se olisi parasta ripata?
    Kaikki ohjelmat joita ehdotatte voi olla maksullisia tai ilmaisia.

Ite tällä hetkellä nappaan Frapsilla videon, pakkaan sen VirtualDubilla ja se on siinä. Videon laatu voisi kyllä olla parempi ja kokokin pienempi.

2. BlasterX

BlasterX Regular member

Trophy Points:
    46
    Fraps? Videomach?

Itse olen käyttänyt suoraan Virtualdubia ja myös hieman kehittyneemmin sitä hyödyntävää AutoGK:ta
    Tuossa hyvin lyhykäinen tutoriaali ohjelmaan (vain perusasiat). Advancediin kannattaa laittaa Xvid, ellei se ole oletuksena. Tai tietysti jos itse tiedät, mikä sopii sinulle parhaiten...

Virtualdubilla on helppo leikkailla, mutta osaavat laittaa efektit Adoben premiere pro:lla/elementsillä tai Sonyn Vegasilla. Tälle päälle Adoben ohjelmisto luonnistui paremmin.

Ei sitä jälkeenpäin enää millään parannella. Laita heti alkuun iso reso Frapsille (ja pienennä tarvittaessa) ja pakatessä älä kurista Xvidin bitratea, niin pitäisi tulla hyvä.

3. SKene

SKene Member

Trophy Points:
    16
    Kiitos, tästä oli apua

4. kumikalle

kumikalle Guest

Mitä peliä pelaat?

Share This Page