Eli nyt kaivattaisiin pelottavimpia pc-pelejä. Perusteluja mukaan. Omalla kohdalla varmaan System Shock 2. Aina kun tottuu vastuksiin, tulee astetta pahempia ja tunnelma on muutenkin mielestäni tosi ahdistava.
minun kohdallani on taas doom 3 varsinkin yksin yö:n pimeydessä ei ole ainakaan vielä mitään pelottavampaa tullut vastaan
Pelottavin peli, hah, minä en pelkää mitään! No ei vaan, viimeisinpänä on kyllä toi doom3, muutamassa kohdassa meinasi kyllä sydän pysähtyä. Silent Hillit ovat myös jääneet hyvin mieleen.
Toi Doom 3 käy tylsäksi muutaman peli yön jälkeen...Mutta oishan tosaa mainittavia pelejä muitakin: Painkiller (toiminta/kauhu) Gold Fear (toiminta/kauhu) Silent Hill 4 - The Room (kauhu) FIX: Noihin perusteluihin nyt sanoisin että vaikka kysyttiin pelottavinta peliä, niin: [bold]Kokeilkaa itse[/bold] ja arvostelkaa
Hmm.. Itellä pelottavin mikä tullu vastaan ollu Max Payne 1.. Vaikka siinä pystyy arvaamaankin että ton kulman takaa tulee hiippari tai pari nii kuiteski...Varsinkin se tehtävä jossa se mielipuoli jotain palvomisjutskia huuteli ja sitten alko lappaan niitä miehiä esiin..(Täst varmaa huomaa et en hirvee pelottavia pelejä oo pelannu...
KYLLÄ se eka silnet hill kaikki lyö ! Se on vaa nii omituinen ja ahdistava ! Kaduilla outo meininki ja se kouluki saemmone ahdistavan taskulampun varjossa olevaa meininkiä ! BRRRRRRRR
Tais olla bubble bobble LOL!! No ei mielestäni doom 3 tosiaan yön pimeydessä ja laput korvilla ja suht lujaa... kyllä kävi karmimaan aina välillä...
kyllähän noita peliä aina löytyy jotka pelottaa mutta kummaa on se kun pelasin kerran doom 3 jumala xiitillä niin ei pelottanut oikeastaan ja sitten kun pelaa ilman xiit niin pelottaa minun mielestä kummallista
Silent Hillit ja Resident Evilit ehottomasti. HL2:a säikähti mukavasti aika usein kun yön pimeinä tunteina pelas, mutta ei sitä nyt kovin pelottavaksi voi sanoa.
Ehdottomasti Manhunter. Ei ainoastaan pelottavin vaan samalla peli, jota ei todellakaan tee mieli pelata. Muovipussilla kuristamiset ja pesarilla hakkaamiset tuntuu sairaalta... pelin ilmapiiri ja äänimaailma ei tilanetta juurikaan paranna.
näyttäs siltä että doom 3 ottaa voittoo täällä.. en oo ite pelannu mut half lifeä pelatessä säikky välillä.. varsinki öisin
Alien&Predator 1 on kyllä ahdistavin peli.Kakkososaa helpotettiin liikaa ja se menetti paljon alkuperäisestä paniikkitunnelmasta.
to [bold]Zyx[/bold]. Jos tykkäät "sairaista" peleistä, niin ehdotan peliä nimeltä Postal 2 Ja tosta Doom 3:sta sen verran että se on kerran pelattava ja ei se niin pelottava ollu, synkkä ois sana jolla sitä vois kuvata...