Juuh todella hyvä foorumi tämä on, mutta jos ei kelpaa niin onko täällä pakko edes olla. Aina löytyy toinenkin vaihtoehto jos joku ei kelpaa. Tosin uskon että tämäkin mollaaja ei ole esiintynyt asiallisesti ja vaivautunut lukemaan sääntöjä. Toiseksi kaikkeen mitä kysytään ei ole helppoa ratkaisua tai kaikkiin kysymyksiin joita toistuvasti kysytään löytyy ratkaisu hakukoneen avulla. Tulin, näin ja voitin ;-)
Todella hyvä tämä on.Paljon olen tämän kautta oppinut ja saanut tietoa jota muuten olisi todella hankala etsiä/löytää.
Mitä vikaa tässä foorumissa oikein on ei täällä asiallisesti käyttäytyviä ja sääntöjä noudattavia mollata. Itse ainakin minulle on ollut paljon hyötyä tästä foorumista. Mutta menesitten jollekkin toiselle foorumille jos ei kelpaa.
Sivut on ihan asialliset ja kaikesta on kattavasti tietoa. Myös pulmiin saa asialliset vastaukset. Tosi hyvä juttu. Tosin aina joka paikassa on henkilöitä, joilla jonkin mättää. Menisivät äitinsä luokse ja pyytäsivät sitä tissiä, kun on jäänyt mahdollisesti lapsena vähälle.
Ei minunkaan mielestäni ollut mitään vikaa kunnes sattu silmiin se xxx-threadi. En vesalaisten mielipiteistä tiedä, mutta omasta mielestäni aika perverssiä touhua vesassa.