Perus pelikone 800 € [Sopiiko osat?]

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Timzu, Jan 8, 2010.

1. Timzu

Timzu Member

Trophy Points:
    11
    Heipä hei. Olen uusi tälläisessä tietokoneen kasaamisessa ja kaverit ovat puhuneet paljon tietokoneen kokoamisesta, koska se on halvempaa kuin valmiiksi koottu pakettikone. Itse olen nyt tutkiskellut asiaa ja uuden koneen ostaminen kiinnostaa. Kysyisinkin teiltä nyt, soopiiko nämä seuraavat osat toisetensa kanssa, vai onko teillä joitakin muita parempia ehdotuksia.
    Kone tulisi tälläiseen peruspelaamiseen. Hinta sopisi olla siinä 800-850 €, mutta jos parempia ehdotuksia on, otetaan myös ne harkinnan alle.

Kiitoksia etukäteen!

2. arnold69

arnold69 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse kokoaisin tällaisen paketin: http://www.aijaa.com/v.php?i=5525610.jpg

Älä missään nimessä ota 32-bit versiota 7:sta, tunnistaa vain 3gb muistia joten sitä menee vain hukkaan kun ostat 4gb. 64-bit ehdottomasti.

3. Timzu

Timzu Member

Trophy Points:
    11
    Heh en muistanutkaan, että 32-bittinen tunnistaa vain 3gb muistia :p
    Kyllä tuo sinunkin paketti näyttää aikasta hyvältä, itse pidän. Saatan jopa ehkä harkita ostaa tuota sinun kokoamaasi. Kiitoksia tärkeästä muistutuksesta 32 ja 64-bittisen käyttiksen erosta muistin suhteen!

4. arnold69

arnold69 Regular member

Trophy Points:
    26
  5. haderzarc

haderzarc Regular member

Trophy Points:
    26
    Piti kans tosta muistista sanoo :D Mutta suosittelen Ati Radeonin näyttistä; geforcella vähän huono hinta/laatusuhde omasta mielestäni..

6. _kooma_

_kooma_ Active member

Trophy Points:
    78
    Juu tällä hetkellä on kyllä hieman heikko. Mutta kyllä esim GeForce 260GTX on tuota 5770:aa nopeampi kortti. Tosin DirecX 11 puute saattaa muodostua uusilla peleillä nihkeäksi.
    Eli ainakin omalla Palitin kortilla kaikki pelit joita olen pelaillut, pyörivät oikein hienosti. Prossu vaan on itsellä hieman pullonkaulana.

7. Jonttuuuu

Jonttuuuu Member

Trophy Points:
    11
    En ole varma käykö kaikki osat Antec Three Hundred ATX-koteloon, mutta hinnassa säästäisit jne. virtalähteen ostaisit erikseen... Jos kotelon ulkonäöllä ei ole haittaa niin kannattaisin kyllä tuota Antec Three Hundred ATX-koteloa.
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=33341

8. Seulius

Seulius Member

Trophy Points:
    11
    Jos vähän säästät ja panostat suoraan tehokkaampaan 5850 korttiin niin saat suunnatonta hyötyä pelikäytössä. Ja kovo vaihtoon kun barracudat eivät mitään kestävimpiä ole. Tilalle WD:n Caviar Blackkiä :) Ja jos ulkonäöllä ei ole väliä niin tuo Antecin sonata tai Three Hundred on loistava valinta hinnan kannalta.

Share This Page