Problem Perusinfoa pelikoneen ostoon etsimässä

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Lecceri, Jul 23, 2017.

1. Lecceri

Lecceri Newbie

Trophy Points:
    1
    Terve!

Olen viimeisen 10-15 vuoden aikana täysin vieraantunut tietokoneiden teknisestä maailmasta ja 95 % kaikesta aiheeseen liittyvä kuulostaa pelottavan tuntemattomalta.

Tarkoituksenani olisi palata taas tähän hienoon maailmaan ja koota pelikone. Näin alkuun olen innostunut pelaamaan etenkin Total War pelejä.

Mistä löytäsin jotain perustason infoa aloittelijalle? Yritin googletella ei niin nopeasti enkä saanut oikeastaan mitään irti noista tunneista.

Tarkoituksenani olisi hieman ensin itse tutustua aiheeseen ja palata sen jälkeen vielä kuulemaan aiheen asiantuntijoiden mielipiteitä oikeasta paketista. Kaikki neuvot ovat siis tervetulleita!

Kiitos jo etukäteen kaikille avusta!

2. wwallu

wwallu Senior member

Trophy Points:
    243
    Perustason infoa ei taida löytyä oikein mistään, ainakaan asiallista. Pitää vain katsella yksittäisten osien testejä ja valita sen mukaan - pitäen mielessä että suuri (ellei suurin) osa netistä löytyvistä testeistä ja vertailuista on maksettuja tai muuten vain huijausta.

3. perssu112

perssu112 Member

Trophy Points:
    18
    Ite kysyin osia ja aloin siltä taustaa tutkia kaikkia osia ja noin 2kk tutkittuani kaikkea olensaanut hyvän vision koneestani ja osien tehtävistä,kannattavuudesta.

Last edited: Jul 24, 2017

Share This Page