Moro. Tarvis kaverille suositella osia n. 700€ hintaseen koneeseen. Kone tulee yhteiseen käyttöön, mutta saisi myös pyörittää uusimpia pelejä perus graffoilla. Näyttö pitäisi mielellään kuulua kokonaishintaan. Käyttis löytyy omasta takaa, samoin kuin näppis ja hiiri. Kiitoksia näin etukäteen!
Aika paha... Uusimpia pelejä ei pahemmin pyöritellä reilu 500e koneella... Onko varma, ettei sitä näyttöä voisi ostaa eri rahalla? Koska tuo 700e rupeaa olemaan minimi että uusimmat pelit pyörivät ''perus''graffoilla...
Siinä on tehokas kone hieman päälle 700 euron. Tuosta prosessorista saa hyvällä tuurilla aukaistua kaksi lisäydintä jolloin siitä saisi 170e maksavan Phenom II X4 955BE:n. Ohjeet
Oho, mä laskin taas näköjään väärin... Hyvinhän se onnistuu, mä vaan en toittanut että se 500e on 600e kone ilman käyttistä, joita mä oon itekin tehny muutaman.. Äly hoi, älä jätä! Tuolla pelaa peliä kuin peliä!
Kiitoksia erittäin paljon tästä. Näyttää erittäin hyvältä ja kyllähän tolla pelailee tosiaan(ittelläni sama näyttis)