PES 12 englannin kieliseksi!!!!!

Discussion in 'PC:n pelit' started by kaketsu_, Oct 16, 2011.

1. kaketsu_

kaketsu_ Member

Trophy Points:
    16
    Terve taas!
    Elikä sain venäläiseltä kaveriltani tuon PES 12 pelin, ja asensin sen. Jo asennusvaiheessa ihmettelin outoja merkkejä asennuksessa, ja sitten kun sain pelin asennettua, niin huomasin että se on venäjän kielellä. Kaverini kun ei saanut sitä omalla koneellaan toimimaan, niin antoi USBilla sitten mulle sen. Onko mitään mahdollisuutta saada tuo peli englannin kieliseksi?

Ja toinen kysymys.
    Eli ostin kesällä tämmösen telkkarin Grundig 32 GLX 3002 C
    Niin miten hitossa tossa saa näkymään xbox 360 eliten? Ja dvd-laitteen?
    Meinaan kun tökkää nuo sinne scart paikkaan, ja käy kaikki ne kanavat läpi, niin mitenkään ei näy? Mitä pitää tehä/painaa että sais näkyviin, vai saako edes ollenkaan?

2. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    1 kysymys.
    Onko peli laillinen vai waretettu, ihmettelin vaan tuota usb juttua.

2 kysymys.
    Vaiha se kanava AV1 tai AV2 niin pitäs alkaa näkymään.

3. kaketsu_

kaketsu_ Member

Trophy Points:
    16
    En minä tiiä, usb:lla sain ton. En oo kysyny että onko laillinen vai waretettu

4. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    Onkos siitä DVD olemassa ja kyllä siinä pitäs asennus vaiheessa olla kielen valinta jos on laillinen, jos se on waretettu niin joudut itse etsimään ohjeet millä voit saada sen kielen muutettua.

5. kaketsu_

kaketsu_ Member

Trophy Points:
    16
  6. Tiger25

Tiger25 Active member

Trophy Points:
    78
    Kysymys 1:
    Peli on luultavasti piraatti, eikä sitä voi asentaa englanninkielisenä. Piraattisoftasta ei foorumeilla saisi puhua, joten en voi auttaa asiassa.

Kysymys 2:
    - X360 Elitessä pitäisi olla HDMI-liitäntä, ja jos telkkarissa on myös, on suositeltavaa liittää konsoli telkkariin erikseen ostettavalla HDMI-kaapelilla. Kaapelin liittämisen jälkeen etsi TVstä oikea tulo (yleensä kaukosäätimestä löytyy Source-nappula(tjsp), jolla voi valita mitä tuloa käytetään) jos konsolin käynnistäminen ei ole vaihtanut automaattisesti oikeaa tuloa käyttöön.
    - DVD-laitteen osalta laitteen kytkeminen SCARTilla on oikein, joissain tapauksissa tämäkin tulo pitää etsiä telkkarista tuolla Source-näppäimellä, jos telkkari ei ole automaattisesti vaihtanut Scart-tuloon laitetta käynnistäessä.

Kannattaa lukea telkkarin ohjeet, jotta varmistuu, miten vaihdat tuloa käsin, jos telkkari ei itse osaa haistella mistäpäin signaalia tulee.

Share This Page