Philips 32" LCD TV 32PF5521D

Discussion in 'Televisiot' started by nalle_, Apr 21, 2006.

1. nalle_

nalle_ Guest

2. Magdalena

Magdalena Guest

Ei yhtään pöllömpi ostos. HD valmis ja 32-tuumaiseksi edullinen. Hinta/laatusuhde erinomainen. Suosittelen lämpimästi myös muillekkin nimittäin mulla on tuo sama telkku. Ainoa mikä tuosta puuttuu on PC-tuloliitäntä jolla voisi televisioita käyttää myäs tietokonenäyttönä. Kakkos televisioiksi ihan hyvä vaihtoehto tai ykköseks jos ei haluu kattoo tietsikaa televisiosta. En noista Sonyn Bravioista ole niin varma mutta on noissa uusimmissa malleissa PC-tuloliitäntä mutta kuvanlaatu on vähän suttuinen.

Last edited by a moderator: Oct 19, 2006
  3. NUIJJA

NUIJJA Active member

Trophy Points:
    66
  4. nalle_

nalle_ Guest

jaa no tänää tuo hilipsi tulee meille, et siinä ei enää mitä viewsonikkei katellla :p

Pistän sitte käyttökokemuksia :p

5. Magdalena

Magdalena Guest

Mitäs olette mieltä tästä Philipsin Ambilight -tekniikkaa käyttävästä Plasmatelkusta ?

Ei hassumpi vaihtoehto.

Last edited by a moderator: Oct 7, 2006
  6. Pyhimys

Pyhimys Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse en kyseisestä tuotteesta osaa sanoa mitään, mutta itse kierrän kyllä Philipsin tuotteet kaukaa. Niin monta hilipsin tuotetta olen todennut P.Askaksi. Pari telkkaria, tallentava dvd, kotiteatterisarja, stereot yms. paskoja kaikki..

7. Magdalena

Magdalena Guest

Last edited by a moderator: Oct 7, 2006
  8. TeHo

TeHo Guest

Kävin tänään katsomassa Sony Bravian uutta mallia jossa kuva oli kuin unelma verrattuna aikaisempiin markkinoilla oleviin lcd-televisioihin. Ei kohinaa eikä häntimistä eli pakko-ostos.

Share This Page