No niin tuollainen Philips telkkari löytyy enkä saa s-video johdolla enkä rca-videollakaan tulemaan tv:n ruutuun mitään. Vanhassa tv:ssä joka oli finlux s-videolla sain toimimaan kyllä mutta sitten tv lopetti toimintansa ja ostin uuden telkun tilalle. Alkaa vähäsen harmittaa koko ostos kun tv muuten toimii loistavasti mutta tv-out:tia en saa toimimaan. näytönohjain: Xfx GeForce 6600gt 128MB DDR3 DUAL DVI TV AGP tv: Philips 32PW6451/01 Tiedän että nvidian näytönohjaimilla saa enemmän aina tapella jotta tv-out toimis. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 tuon linkin ohjeilla olen koittanut jo muutamaan otteeseen edetä eikä tule ratkaisua vastaan... olen kokeillut nvidian 90-sarjan ajureilla ja 80-sarjan ajureilla.
mulla oli kaikki mahdolliset ongelmat saman homman kanssa.tosin mulla on atin näyttis,mutta kantsii koittaa:jos näytönohjaimessa on kaksi liitintä näytölle,niin vaihda se toiseen ja koita,mitä tapahtuu.jos ei auta niin vaihda tv:ssä piuha toiseen scarttiin.näin minä sain sen pelittään.
Koitin jo tuota äsken ei auttanut lainkaan... Nyt olen käynyt kaikki mahdolliset asetukset nvidian control panel:sta mutta ei tunnu mikään auttavan...
Josko samat piuhat käytössä kuin finlux.in aikan, koita katsoa tv.n ohjeesta. Ext 2 Scart->s-video. http://www.p4c.philips.com/files/3/32pw6451_01/32pw6451_01_pss_fin.pdf Koittanut tv.n liitimestä mitään muuta laitetta, toimiiko? Mahdollisia johto liitin vaurioita.
No itse asiassa kyllä aivan samat kujeet olisi ollut mutta kun ne eivät auttaneet niin aloin tsekkaileen kaikenlaisia tv-out ohjeita yms ja kävin asetuksia läpi step by step oikeastaan... mutta eivät tuntuneet auttaneen. S-video johdon kävin testaamassa oikeastaan ensimmäisenä siskon luona ja siellä tuli video läpi jotenka se on pois suljettu. Tuli tuossa hetki sitten mieleen sellainenkin vaihtoehto että JOS s-video -portti on syystä tai toisesta mennyt rikki tai muuta vastaavaa... siis ei vain toimi näytönohjaimessa... Olisko kellään ideaa millä sen pystyisi testaamaan...?
Jos tuo näytönohjaimen s-video on rikki, niin pystyisikö millään muulla tavalla katseleen pc:n kautta pyöriviä videoita tv:stä kuin ostamalla uusi näytönohjain jossa (todennäköisesti) tyyliin s-video toimii...?
ONGELMA: Kuinka "kierrätän" kuvan videoiden kautta? RATKAISU: TV-out:ista johdot (+adapterit) videoihin, josta sitten AV0, 0 tai AUX kanava päälle. Jos käytössä on SCART TV ja Videoiden välissä SCART johto niin TV:ssä pitäisi näkyä kuvan automaattisesti (tai selaamaan AV kanavia, jos SCART heräte ei toimi), jos Videon ja TV välissä on antennijohto niin kuvan pitäisi näkyä videokanavalla (yleensä siis kanava 0 ja oletuksella että videokanava on viritetty TV:seen). Tuolla, tai jos löytyy läheltä tv jossa samalla kortilla kytketty. Haku.
NONII! Ongelma ratkesi... S-video portti näytönohjaimesta on rikki syystä tai toisesta. Ostin tänään VGA/TV-videomuuntimen joka mahdollistaa tv-outin tavoin tv:stä katsomisen... Testasin myös s-video, rca -johdot mitä omistan kaikki ne näytti tv:n ruudulle kuvaa mutta kun laittoi johdot kiinni näytönohjaimeen s-videoon niin ongelmat alkoi... En halua mitenkään mainostaa ostamaani laitetta mutta mikäli joku jolla on ongelmia tv-outin kanssa ei kannata heittää pyyhettä heti kehään. Mikäli näytönohjaimesta löytyy 2xvga/dvi -porttia niin tämä laite pystyy toimimaan tv-outin tavoin normaalin monitorisi kanssa rinnakkain samoilla asetuksilla kuin mitä on tv-out ohjeita laitettu näille sivuille. Toivottavasti tästä "löydöksestäni" on jollekkin toisellekkin hyötyä... minulle ainakin oli kun pystyy taas kattelemaan tv:n ruudulta pc:llä olevia sarjoja, leffoja jne...
Joo saa... Käytän itse myös mieluummin sitä vaihtoehtoa. Ja niin kuin kerroin aikaisemmin... laitetta pystyy käyttämään aivan kuin se olis näytönohjaimen s-video elikkä kaikki dualview, clone jne onnistuu... Ja se linkki kannattaa käydä kattomassa sielä oli muistaakseni hyvä kuvakin siitä kuinka video kulkee eteenpäin koneelta tv:seen taikka videoihin jos tahtoo niin laittaa...
Mistäs sitä kuvan resoa, kokoa, asetusta ym. säädetään? Saan kyseisen laitteen itse perjantaina ja haluaisin tietää.
Mulla ainakin toimii niin että windows:ista säädän niin kuin tykkään käyttää resoluutioita jne... mutta laitteessa itsessäänkin on tälläinen mahdollisuus napin painalluksella toimiva mutta en ole kokeillut koska olen reson ja muut asetukset saanu muutettua windows:in päästä nvidian-asetuksista (joka näytönohjain mulla on) laitteen mukana tulee kyllä ohjeet...