Philips 42PF5521D vs. LG 42PC1D

Discussion in 'Televisiot' started by LudvigXIV, Apr 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LudvigXIV

LudvigXIV Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys!

Vanhemmiltani saamani toimeksiannon perusteella olen tutkiskellut eri vaihtoehtoja 42 tuumaisista plasmatelevisioista. Ohjeeksi annettiin, että ei mielellään kovin paljon yli 1000e hinta ja 42 tuuman koko. Käsittääkseni tarjontaa ei niin kovin mahdottomasti näillä kriteereillä ole? Televisio olisi tulossa olohuoneeseen ihan normaaliin käyttöön, dvd-katseluakin jonkin verran.

Paikallisista elektroniikkaliikkeistä minulle tarjottiin otsikossa mainittuja laitteita, Philipsiä hintaan 1215e ja LG:tä 1450e. Ainakin verkkokauppojen hintoihin verratessa ihan kilpailukykyisiä hintoja. Mutta kun oma kokemukseni plasma- ja yleensäkin taulutelevisioista on verrattain vähäinen, niin kysyisinkin täältä nyt apua, olisiko jollain kokemuksia ko. televisioista, tai ainakin esittää oma arvionsa tuotteista? Olen toki käynyt molempia katselemassa liikkeissä, sekä hd-kuvaa pyöritettäessä, että ihan normaalilla digisignaalilla. Eikä niistä hirveästi mitään eroja näin minun silmilläni löytynyt. Olisin kiitollinen kaikesta mahdollisesta palautteesta. :)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page