Mahtaako kellään olla samaa ongelmaa kun minulla... kyseisen boksin aikajana on tyhjä ei näy ollenkaan missä kohtaa ohjelmaa mennään! Onko jotain korjaus kikkaa? Jos ei niin tarviiko joku hyvää verkon painoa???
Sama ongelma, en muista milloin on viimeksi toiminut/jos on toiminut, näkeekös tuossa kelloa muuten kuin menemällä guideen?
Ei ole ainut ongelma tuolla boxilla. Onko siihen päivitetty uutta ohjelmistoa? Jos ei, niin eikun huoltoliikkeeseen mars mars.. voi auttaa kummasti.
Kyllähän se pitäisi päivittää itsensä, mutta ei mulla oo mitään päivityksiä ainakaan näkynyt. Tarkistan ohjelmistoversion kun kerkeän.
Juuh no tuo poksi joutaa kyllä verkonpainoks talvipilkillä! Tilalle tulee välittömästi 160gb kovalevyllä varustettu poksi... Hintaluokka 200-400e kellään mitään hyviä vaihtoehtoja?
Älä nyt heitä vielä Philipsiä mäkeen. Minä olen ollut tyytyväinen. Ostin silti tallentavan Topfieldin Mustasta Pörssistä, on nyt heidän tarjouskirjeessään. Olen vasta opettelemassa sen käyttöä. (on siis jo 2 boksia, koska on kaikiaan neljä telkkua ei puolilla)
Päivitys oli ja meni ilmassa, mutta maahantuojan pitäisi päivittää boksi ilman kuluja, mutta jos näin ei tapahdu niin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Itselläni on softana versio 76. Keväällä ilmassa oli toi satanen mut ei päivittynyt. Kaikki mahdolliset asetukset kokeilin ja philipsin "tekniseen tukeenkin" soitin mut ei autanut. 76 softalla tilapalkki ja kello kyl toimii, joten voi olla hyväkin ettei päivittynyt nk