Phillips DTR 7005+plustv paketti =ei saa kanavia näkymään/muuta ihmettelyä

Discussion in 'Keskustelua antenniverkon digibokseista' started by Enoxol1, Jul 3, 2008.

1. Enoxol1

Enoxol1 Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs mulla tosiaan sellanen ongelma että en saa kaikkia kanavia näkymään joiden kuitenkin kaiken järjen mukaan pitäisi näkyä.

Kysymys 1:
    Mulla näkyy normikanavien lisäksi esim. Sub juniori ja MTV3 Max kanavat (+pari muuta), mutta sitten kaikki kanavat joita oikeesti haluisin kattoa, esim. musa tv ei taas näy! Plussa tv:n sivuilla lukee että mulla pitäs kaikkien kanavien kuitenkin näkyä.. Mielestäni mulla ei edes ole mitään lapsilukkoja tuossa, eli osaisiko joku valottaa minua hieman miten saisin vian korjattua?

Kymysys 2:
    Huom. Kanavien jotka eivät näy kohdalla tulee sellanen ihme logo kuvaruutuun. Siinä on punanen kysymysmerkki ja valkonen tikku-ukko (jos oikein tulkitesen tätä kuvaa) niin osaako kukaan sanoa mitä tämä tarkoittaa, kun en nopialla pläräilyllä ohjekirjastakaan tietoa tästä löytänyt.

Kymysys 3:
    Sitten viimisenä niin mitenköhän tota mun boxia päivitetään vai tekeekö se sen itestään jotenkin antennin kautta, kun ei ohjeissa oikeen siitäkään mitään ollut?!

2. pyhsa

pyhsa Regular member

Trophy Points:
    26
    Nollaa vastaanotin ja tee uudelleenasennus.

3. Enoxol1

Enoxol1 Member

Trophy Points:
    11
    palautin tehdasasetuksille, niin lähti ne kanavat pois kokonaan valikoimista.. :(

4. pyhsa

pyhsa Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli tee nyt uudelleenasennus (sis maakohtaiset valinnat+kanavien haku). mihin antenni on muuten suunnattu?

5. Enoxol1

Enoxol1 Member

Trophy Points:
    11
    Ei auta ja itseasiassa nyt ei ole kanvavalikossakaan enään nuita kaikkia kanavia, esim. MTV:tä.. Vaikka ettii uusiks ni ei auta.. Ei tietoa tosta antennin suunnasta, se on ilmeisesti parivuotta sitten asennettu.

Last edited: Jul 7, 2008
  6. sankas

sankas Member

Trophy Points:
    16
    Vähän aiheesta ohi kysyen; onko mahdollista siirtää tiedostot PC:lle ja polttaa DVD levylle tällä digiboksilla?

Share This Page