http://phix.tk/ No tuolla "ohjelmat"-osiossa on kotikeylogger. Latasin sen kerran, ja kokeilin. Kyllä se toimi koneellani, ja uskon että se lähettääkin tiedot phixille. Mutta kun kokeilin omalla koneella ja katsoin jonkun "nappaimenpainallukset.txt" tiedoston tms. niin sieltähän ne löytyi; hirveänä sekamelskana. Kirjaimiahan oli ihan sekaisin, kun olin esim. typottanut ja korjannut. Siellä oli tuhansia rivejä tekstejä. Eli jos näppäimen painallukseni joutuisivat phixin koneelle, mitä haittaa siitä olisi? Kuka etsisi tuhansien rivien joukosta esimerkiksi pankkitilien salasanat? Onko jollain kokemusta kyseisen hepun ohjelmista?
Ja tupla vielä, sori vaan. Miten minä sitten sen etsin? Tavallisella haulla vaan ihan käynnistä -> haku? Voiko muualta löytää? Löytääkö se sen, jos on löytääkseen? Onko varma?
Älkää_nyt_naurako, mutta mitä mä teen? On äitin kanssa yhteinen kone. Jos tää varastaa meidän pankkitilit ja tekee vaikka mitä ja me joudutaan rahattomiksi. Tuli ihan tippa linssiin. APUA! Mitä mä tässä enää voin tehdä? ;_( Ei ole sarkasmia. En kaipaa mitää "joo evo"-kommenttia.