Photoshop Elements 7.0

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by staalon1, Apr 15, 2009.

1. staalon1

staalon1 Member

Trophy Points:
    11
    Minulla on pc:ssä Elements 5.0 johon on myös asennus dvd:t (cd:t?). Nyt hankin Adobelta verkkopäivityksen eli Elements7.0:n joten onko minulla koneessa nyt siis sekä 5.0 että 7.0? Voinko poistaa 5.0 version niin että voin sen asentaa vaikka läppäriin ja silti 7.0 toimii pöytäkoneessa johon sen asensin "uppgradena"? Pitääkö minun siirtää kuvani jollakin lailla 5.0:sta 7.0:aan etteivät ne häviä bittiavaruuteen ja jos, niin miten? Kiitokset suuret, jos joku vastaisi!

2. Ddarud

Ddarud Regular member

Trophy Points:
    26
    Asia selviää ohjauspaneelista. Käynnistä - Ohjauspaneeli - Lisää tai poista sovellus. Jos tuolla näkyy sekä 5.0 että 7.0 niin sinulla on molemmat asennettuna. Luultavammin kuitenkin 5.0 päivittyi 7.0:aan korvaten edellisen version.

Sinulla on yhä 5.0 asennuslevy jolla voit asentaa sen toiselle koneelle. Käyttöehdot saattavat kieltää useammalle koneelle asentamisen joten ei kannata rekisteröidä tuotetta netissä.

Kuvathan ovat tietokoneesi kiintolevyllä eikä ohjelmassa, joten kyllä ne siellä säilyvät vaikka poistaisit ohjelman. Kannattaa selvittää minne kansioon olet tallentanut kuvat, ja ottaa niistä varmuuskopio levylle.

Share This Page