Osaatko sinä asentaa kirjautumisjärjestelmän php kielellä? Jos osaat, niin ota yhteyttä minuun. *edit:Q* Rahallinen palkkio luvassa, siis sille joka asentaa minun kirjautumisjärjestelmän koodeista käyttövalmiin, ei ole paha homma.
Sähköpostiosoitteet on kielletty julkisella foorumilla. Yhteydenotot ketjuihin tai yksityisviesteillä.
Öh, mitäköhän tarkoitat kirjautumisjärjestelmän asentamisella? Valmiin php-ohjelman käyttöönottoa jollakin internetsivustolla?
Siis että, joku jolla riittää halua koodata mulle kirjautumisjärjestelmä pientä rahallista palkkiota vastaan. Mulla on kaikki valmiit koodit yms, muuta ei tarvi kun pistää ne käyttövalmiiksi.
No mitä siinä enään tarvii koodata jos koodi on jo valmiina? Mitä tarkoittaa "pistää käyttövalmiiksi"?
Mulla on tuo dreamweaver ohjelma, mutta en tiedä minne koodit pistetään ja muutenkin miten ne saa yhteen sopivaksi sivujeni kanssa ja kun osa koodeista pitää muokata että ne lukee esimerkiksi sieltä tietysti mysql tietokannasta ja yms.
"mysql tietokannasta ja yms"..? Mutta sinulta siis löytyy ulkoasu, ja haluaisit jonkun laittamaan siihen jonkun joomlan tai wordpressin tapaisen blogi/julkaisusysteemin?
Ööh... tarkoitan siis että kun itse en osaa yhtään tuota dreamweaverin käyttöä niin haluaisin että joku laittaa ne koodit siihen ja ylipäätäänsä tekee sivuni toimivaksi kirjautumissysteemin kera. Jos joku osaa, niin ota yhteyttä teamviewer on hyvä etäohjata konettani ja fiksata tänkin propleemin