Empä saanu kunnon vastausta eilen jote vastauksii please. Pöyriskö Gta san andreas ja gta 4 nettipelailussa gta 4 asetuksetki voi olla iha pienel jote toimisko noi pelit Prosessori: AMD Athlon II X3 450 (3,2 GHz, 1,5 Mt:n L2-välimuisti) Piirisarja: nVIDIA MCP61P Keskusmuisti: 4 Gt DDR3 (1 x 4 Gt) Kiintolevy: 750 Gt SATA 3G, 7 200 rpm Näytönohjain: AMD Radeon HD 6450 (1 Gt:n erillinen-muisti) Gta santusta oon kul aika varma että toimii mutta gta iv en niinkään. Gta IV vaatimukset: Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz Minimum: 1.8 GHz Minimum: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 / Windows 7 Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+ Free Disk Space Minimum: 16 GB En ite oikee ymmärrä noista mitää jote joku fiksumpi?
Mä ainakin laitoin sulle pakettiehdotusta? http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/kohtuu_hyva_pelikone-923289/ Turhaan avaat uusia viestiketjuja.
Tiedän tiedän mut helpompi mun on paketti kone ostaa, ja ei tuntunu saavan oikee mistää osina ostettua sopivalla maksutavalla..
Niin, helpompi ostaa pakettikone joka on ylihintainen ja erittäin huonosti päivitettävissä ? Pakettikone, jonka virtalähde juuri ja juuri riittää kokoonpanolle ? Pakettikone, joka on osioitu valmiiksi ja tungettu roskaohjelmia täyteen ? Eli määritteletkö nyt uudestaan pakettikoneen hyvät puolet ? *edit* Hosumalla ei tuu tehtyä kun virheitä. Mitä nopeammin kone on saatava, sitä enemmän tartut huonoihin vaihtoehtoihin.
Kiitos pääasia että ne GTA:t toimivat jote kai se on toi kone hankittava vaikka huono ostos onkin, helpommaksi tulee ja kun saa kohtuu hyvän näytönki mukana :/
No mutta ostappa vaan pakettikone, vuoden päästä se on sitten tullut tiensä päähän. Silloin joudut taas ostamaan uuden. ja sama ralli jatkuu.. Itse kasattu kestää aina vähintään sen karkeat 3vuotta (helposti enemmänkin)
Kerro nyt sitten, miksi helvetissä kannattaa ostaa paskaa jos samalla rahalla sais parempaa ? Tätä mä en nyt vaan ymmärrä.
Ei sit kannata tulla tänne vuoden päästä jollain tällasella ketjulla "Pakettikoneen päivitystä" tjsp.
26.1.2012 @ 21:38 Lihapihvi Newbie Tiedän tiedän mut helpompi mun on paketti kone ostaa, ja ei tuntunu saavan oikee mistää osina ostettua sopivalla maksutavalla.. <--- lukekaa ennenku tuutte inisee ..ei saa paljoa mistää osamaksulla, en ainakaa oo nähny missään..
Onhan noita jo laitettu että verkkokaupppa ja silentrigistä pystyy maksamaan osissa.. Ainoa ongelmahan tässä on se että keskimäärin tuosta sinun 650€ budjetista kasaukseen ja käyttöjärjestelmään menee sen 150€ jolloinka osille ainoastaan 500€. Ja vielä kun kiintolevyt ovat tällä hetkellä niin kalliita niin ne maksaa yli 2x enemmän kuin "normaalisti". Niin tuo 650€ on aika vähän.. Mikäli mahdollista niin kannattaa käydä kysymässä paikallisesta ATK-liikkeestä että minkälaisen koneen he voivat tehdä sinulle tuolla 650€ ja onnistuuko niille maksaa osamaksulla.. EDIT: Vastaan vielä tuohon GTA4 kysymykseen niin kyllä se toimii.. kaikki low:lle ja kohtuu pieni resoluutio (1024*768 jne) niin sitten vissiin 30-50fps paikkeilla mitä nyt nopeasti youtubesta vilkaisin.
En kyl siletrigist löytäny maksu tavaksi osamaksua vaikka sivulla niin lukeekin? .. vaik oli siel joku klarna tili homma josta en tajua vittujen vittuakaa ja ku sen valittee missään ei näy paljo loppu tulos maksaa sitte kuukaudessa?
Siellä on vissiinkin tuo Klarna tili vaihtoehto ja ainakin http://www.silentrig.com/product/1532/amd-mid-power-budget tuossa näkyy paljonko kyseinen kone maksaisi kuukaudessa.. Tuohon kyseiseen pakettiin pitää vielä heittää Windows 7 mukaan jolloin hinta nousee 794€ ja kuukausimaksu on vissiin jossain 40€ tietämillä? Suosittelen että joko soittamalla tai sähköpostilla tiedustelet tuosta osamaksusta.. Osaavat varmasti vastata sinun kysymyksiin.
It's not so hard to google. ps. HD6450:llako luulet pyörittäväsi pelejä? Hah.. Minun mielestäni pelaamisen into menee jo siinä jos joudut laskemaan resot 1024x768:aan.
Ei tästä kannata niin hankalaa tehdä. Jokainen taaplaa tyylillään, joten jos aloittaja pakettikoneen osamaksulla haluaa, niin ei kai siinä sitten mitään. Omalla kohdalla pakettikone opetti kerralla ettei se ainakaan innokkaalle harrastajalle riitä mitenkään eikä ole missään nimessä hyvä vaihtoehto muutenkaan, mutta joku ehkä arvostaa sen "helppoutta": Piuhat kiinni ja menoksi. Itse en niihin enää koske, mutta mielipiteen vapaus kullakin. Osamaksullakaan en henk. koht. tietotekniikkaa hankkisi. Osien arvo laskee äkkiä alle jäljellä olevan osamaksusumman. Kuitenkin, kanta pakettikoneisiin on varmaan tehty jo selväksi, joten turha siitä on jankata. Ei se ole muilta pois mitä joku ostaa.
Jaa-a kai sitä pitää lykätä konee ostoo ja säästää enemmä rahaa jos pakettikoneet todella on noi huonoja
Viisaita neuvoja täällä ketjun aloittajalle. Itsekin "säästin" eli pistin melkein joka päivä jonkun hilun kahvipurkkiin noin vuoden verran josta kertyi melkein 400 euroa joka oli mukavana lisänä masiinan hankintaan. Toki aika eteenpäin tuntuu pitkältä ja houkutus osamaksuihin tms. on suuri mutta ajatteleppa aikaa taaksepäin, vuosi tai enemmänkin. Mihin se meni? On aivan eri asia hommata kone ym. "oikealla rahalla". Silloin jo miettii huolellisemmin asioita.