Piiriä valitsemassa: SmartXX V2 / Xenium ICE / Xecuter 3

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by MarDuFIN, Dec 2, 2004.

1. MarDuFIN

MarDuFIN Guest

Moi,

Olen suunnitellut modpiirin hankkimista ja mielelläni laittaisin kehityksen kärjessä olevan piirin. Ajatuksissa on tämä kolmen kopla: [bold]SmartXX V2 / Xenium ICE / Xecuter 3[/bold]. Jokaisessa tuntuu olevan melkoisesti kaikenlaisia ominaisuuksia listattuna, jopa siinä määrin että vanhalta menee pää sekaisin. Tarkoitus olisi jatkossa hyödyntää Xboxia monipuolisena viihdelaitteena kotiverkossa.

Koska Xboxini on versiota 1.6 (crystal) jossa pitää tehdä LPC uudelleenohjaus, niin erityisen kiinnostavana pisti silmään mm. SmartXX piiri jonka mukana toimitetaan erillinen "LPC rebuilder" piirilevy helpottamaan tuota uudelleen ohjausta. Käsittääkseni tuollaisen rebuilder levyn saa kyllä muidenkin kanssa toimimaan.

Toisaalta, kun tätä sceneä on hiukan yrittänyt selailla, niin mustana lampaana ilmeisesti on DUOX 2 piiri joka lienee jonkin sortin edullinen peruspiiri.

Auttakaa vanhaa ylämäessä, olisin kovasti kiitollinen kommenteista ja kokemuksista joiden perusteella piiriä valitsisin. Valitettavasti työkiireet estävät päiväsaikaan tapahtuvan aktiivisen tiedonhakemisen ja illlalla perhe-elämä pitää tehokkaasti pois koneen ääreltä.

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
  3. MarDuFIN

MarDuFIN Guest

Jep, tiedän saitin, olen vilkuillut sitä useampaan otteeseenkin. Valitettavasti vain minulla ei ole riittävästi aikaa kerätä tätä tietoa yksittäisistä viestiketjuista yms. Mutta mikäli tämän kautta en saa tuollaisia kommentteja puolesta/vastaan, lyhyitä yhteenvetoja jne. niin kaippa olen pakotettu kirjautumaan tuonne Tec Dubelin foorumeillekin.

4. Rosa55

Rosa55 Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on smartti, mut en mä näistä mitään ymmärräkkään. Hyvin on toiminut.
    Tuolla on jotain:http://www.consoletech.org/artikkelit/modienverxbox/index.php

Share This Page