ciao kaikille. Mä tossa eilen päivitin mun puhelimen tohon 20.0.015 versioon ja kaikki on toiminut todella hyvin paitsi toi Haku:internet ja oma sisältö kohta. kun painan sitä suurennuslasia niin huomaa kuinka puhelin yrittää avata ohjelmaa mutta se ei aukea. Mitä mä nyt teen pitääkö asentaa toi päivitys uudestaan vai saako ton nyt jotenkin muuten korjattua??? vai tekeekö sillä toiminnolla edes mitään ? ku ei jaksais taas sit asentaa kaikkia ohjelmia ja asetuksia uudestaan. kiitos ja toivottavasti joku pystyy auttaa.
Ootko kokeillut käynnistää sitä valikon kautta, vai siitä valmiustilasta? Mitä siinä tapahtuu kun se yrittää käynnistyä ts. tuleeko siitä jotain näkyviin? Ootko tarkistanut ettei sulla ole jotain muita muistia kuluttavia ohjelmia taustalla? En ole itse tuota tuntenut tarpeelliseksi ja oikeastaan unohtanut sen olemassaolon, mutta jotkut tuntuvat pitävän siitä. Ei siis mitenkään välttämätön. Päivitystä et pysty lataamaan uudelleen, mutta puhelimen formatointi voisi ehkä vaikuttaa asiaan. #*7370* valmiustilassa vetää puhelimen sileäksi, mutta menetät siinä siis kaiken tiedon puhelimesi muistista.
moi joo olen yrittänyt myös valikon kautta avata ja silloin ei tapahdu mitään. Kun yritän avata sitä valmiustilasta niin näkee kuinka se yrittää avata jotain laatikkoa mut sit palaa takaisin valmiustilaan Olen kokeillut ilman muita ohjelmia taustalla mut sama tapahtuu silloinkin. Mitä sillä voi tehdä? onko vähän kuin google että kirjoitat sanan ja se etsii sitä netistä/kännykästä? Ai ei voi päivittää uudestaan? aika älytön juttu. Jos formatoin niin voinko päivittää sitten uudestaan ? kiitos ciao
Software Updater ei suostu lataamaan samaa versionumeroa uudelleen. Eli samaa versiota (tai edellisiä) ei voi päivittää uudelleen. Tosta on tosiaan uudempi versio julkaistu, joten käy päivittämässä se.
Kyllä itselläni ainaki NSU tarjoaa uusimmasta ohjelmistosta vaihtoehdon: asenna uudestaan, mutta tämä tosiaan taitaa olla mahdollista vain uusimman ohjelmiston kanssa. Joten päivitys versioon V 21.0.016 taitaa olla edessä.
Moi mä laitoin väärin ton ohjelmisto numeron. mul siis on toi uudempi ohjelmisto asennettuna ja siinä toi vika. Nyt tuli toinenkin ongelma asensin tälläsen ohjelman New_Menu_Structure ja mä en pidä siitä enkä tiedä miten saan sen pois Hmmmh mä kokeilin tota #*7370* mut ei toiminu. Please miten mä saisin nyt asennettua ton uusimman version kunnolla ja et saisin ton New_Menu_Structure pois. kiitos
Puhelin letkulla, akku täynnä/latauksessa, kiinni koneeseen. Nokia Software Updater päälle ja sen pitäisi sanoa: Uusin versio asennettuna, voit halutessasi asentaa ohjelmiston uudestaan tms. Muista tehdä tärkeistä tiedostoistasi backupit, sillä puhelin tyhjenee kokonaan, mutta tämänhän varmaan jo tiesitkin jos olet kertaalleen puhelimen päivittänyt.
kiitos kalapukki. nyt on puhelin parhaillaan päivittämässä V 21.0.016 versiota uudelleen toivottavasti onnistuu.
Ai vitsi mulla menee hermo. asennus sujui normaalisti (ei mitään ongelmia) mutta ei siltikään toimi toi Haku:internet ja oma sisältö. voiko se johtua jostain asetuksista??? Ärsyttävää kun tietysti haluaisin sitä kokeilla. tietääkö joku mistä voi ongelma johtua ?
Oleppas hyvä. Oletko koittanu asetuksista ottaa aktiivista valmiustilaa pois päältä ja laittaa takaisin? Jos vaikka heräisi se Hakutoiminto sieltä. Itsellä kyllä ei ole kertoa mitään varmoja lisävinkkejä, mutta tuo on yksi mitä voisi kokeilla. Eli Valikko > Työkalut > Asetukset > Yleiset aset. > Muokkaus > Valmiustila tuolta akt.valm.tila pois ja vaikka käynnistät laitteen uudestaan ja sit takas päälle ja koitat.
Aika kummallinen vika. Arvailuks menee, mut voisko siellä puhelimen muistissa tai muistikortilla olla jokin ylimääräinen vioittunut tiedosto joka kaataisi sen haun? Eli jos siellä on jotain sun omia tiedostoja, ni ota ne pois (tai koko muistikortti) ja kokeile uudelleen. Jos toi koodi ei toiminu, ni kokeile seuraavaa formatointiin: Sammuta puhelin, paina "3", "vihreä luuri" ja "*" pohjaan ja käynnistä puhelin. Pidä ne pohjassa kunnes puhelin kyselee formatoinnista.
Eikö softan uudelleen asennus hoida kuitenkin myös tuon formatoinnin samalla? Vai meneekö tuo softa vain ja ainoastaan tuon vanhan päälle tyhjentämättä ensin vanhaa softaa? Tämän ketjun myötä itse myös tutkiskelin hieman tuota hakutoiminta, ihan kätevältä vaikuttaa. Jotenkin samanoloinen kuin tietokoneella Windows Vistan hakutoiminto käynnistä-valikossa. Toivottavasti saat haku-työkalun toimimaan.
todella ärsyttävää. mä löysin tuolta nokian sivuilta ton nokia search uusimman version ( http://europe.nokia.com/A4568514 ) ja kun yritin ladata ja asentaa niin ei sekään onnistu pitää nyt kokeilla tota muistikortin poistoa seuraavaks. kandeeko mun soittaa jonnekkin nokialle ja valittaa tosta jos osaisivat siellä sanoa mikä vialla? Mihin mun kannattais soittaa ? onko tietoa ?
Nykyään softan päivittäminen ei välttämättä koske muihin kuin päivitettäviin tiedostoihin. Se riippuu puhelimesta ja päivitettävästä versiosta. Esimerkiksi N82:n uusin päivitys ei kadota mitään käyttäjän tietoja puhelimen muistista. Kannattaa silti tehdä varmuuskopiot. Formatointi palauttaa puhelimen siihen tilaan missä sen saisi kaupasta. Jos myy puhelimen, niin formatoinnilla sen saa kätevästi tyhjennettyä seuraavalle käyttäjälle.
Mä kokeilin eilen myös formatointia laitoin ton sun antaman koodin #*7370* ja kun ei toiminu niin kokeilin olikohan *#7370* ja sillon toimi. Ikävä kyllä ei vika korjautunu siinäkään
Kokeiles toi hankalempi tapa formatoida. Toi koodi ei välttämättä vedä sitä täysin sileeksi. Ota sitten muistikortti pois puhelimesta ja kokeile sitä hakua. Nokian sivuilta löytyy yhteystietoja supporttiin. Veikkaisin ettei sieltä saa mitään vastausta tuohon, mutta kertovatpahan minne sun kannattais viedä se huoltoon. edit: Kannattaa ehkä ottaa se muistikortti pois jo ennen formatointia...
Jeeeeeeee mä kokeilin tota muistikortin poistoa ja sillon toimi vihdoinkin nyt pitäisi saada selville mikä muistikortilla oleva ohjelma on syy tohon? miten mä sen saan selville ??? Toivottavasti ei ole sports trackeri koska sitä käytän paljon.
Ota sieltä kortilta kaikki tarpeellinen talteen ja formatoi se. Kokeile ensin tyhjällä kortilla toimiiko ja laita sitten ne kopioidut jutut takaisin ja kokeile toimiiko sitten. Jos ei toimi, niin kokeile ensin poistella sieltä kansio kerrallaa tavaraa ja sitten kun löydät sen kansion joka estää sen toiminnan, ni poistele sitten tiedosto kerrallaan. Noin se pitäisi selvitä.