Pikaista apua S-video johdon kanssa!

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by kuudr, Oct 10, 2008.

1. kuudr

kuudr Member

Trophy Points:
    16
    Hei,yritin etsiä apua foorumilta mutta jostain syystä en löytänyt oikein vaikka joka toinen viesti käsittelee miten saa tietokoneelta kuvan tv:seen.No,ostin nyt uuden näyttiksen missä on tuo S-video ulostulo kun vanhassa ei ollu,eli minkälainen johto minun tarvii ostaa että kuva JA ääni tulevat tv:stä? Tv:ssä on myös edessä S-video liitäntä ja nuo V L R liitännät,eli kuulin että tuon S-video johdon lisäksi tarvii jonkun toisenkin johdon että äänenkin saa kuulumaan?
    http://www.aideonline.com/images/articles/pcontv/svideo.jpg tämä?

http://images.thgweb.de/2005/11/16/das_grosse_thg_stecker_kompendium/scart2.jpg vai tämä? :S

2. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    S-video liitin on vain videon siirtämiseen, äänen siirtämiseen tarvitset tälläisen johdon.

3. kuudr

kuudr Member

Trophy Points:
    16
    Ok,kiitoksia paljon!

4. kuudr

kuudr Member

Trophy Points:
    16
    Noniin eli ostin nyt tuon audio kaapelin ja s-video kaapelin,ongelmana on nyt se että näytönohjaimessani on uros tai naaras liitäntä s-videolle eli siinä on 7 pinnille paikka.No tuo minun s-video kaapeli ei mennyt siihen koska se on uros/uros päillä ja kävin palauttamassa sen ja kysyin että onko heillä uros/naaras päillä ja myyjä väitti että sellaisia ei ole edes olemassa?No sitten tongin näytönohjaimen paketin esiin ja löysin sellaisen noin 10cm pitkän s-video kaapelin missä toisessä päässä on tuollainen Komposiittivideo reikä johon menee luultavasti tuollainen keltainen RCA liitin (?).
    Kertokaa jos olen väärässä eli pitääkö minun ostaa tuollainen keltainen rca liitin vaan?

Last edited: Oct 23, 2008
  5. Digiface

Digiface Regular member

Trophy Points:
    26
    Voi olla että näyttiksessäsi on 4:n pinnin paikka ja 7:n pinnin kaapeli ei siihen käy.

Share This Page