Pikaista apua vistan lepotilan kanssa

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by mahaluun, Oct 1, 2010.

1. mahaluun

mahaluun Regular member

Trophy Points:
    26
    Hei!

Olen pitkään miettinyt jättää koneen lepotilaan koska käynnistys kestää aina liian kauan.
    Mutta ongelma on se kun käynnistän koneen lepotilasta, kone käynnistyy normaalisti työpöydälle, mutta ei reagoi hiiren tai näppäimistön painalluksiin eli toisin sanonen jää "tilttiin"

Pikaiset vastaukset aina tervetulleita! :)

Käyttis siis vista home premium 64-bit

KORJAUS:
    Vähän aikaa kun odottellee niin näppäimistö ja hiiri saa virran takaisin, eli ongelma on näiden virran saanti, miten voin nopeentaa hiiren ja näppäimistön virran saannin?

Last edited: Oct 1, 2010
  2. Croft

Croft Guest

Minulla on aivan sama juttu että lepotilasta palautumisen jälkeen kestää aina hetki (n. 30 sekuntia?) ennen kuin oheislaitteet tulevat käyttöön. Tuntuu siltä että johtuu USB:stä ja sen hitaasti palautumisesta toimintakuntoon, koska näppäimistöni ja hiireni ovat USB-laitteita. Näppäimistö on langaton jonka vastaanotin on USB-asemassa ja hiiri on langallinen USB-hiiri.

Pitäisi kokeilla miten toimii tavallisella hiirellä ja näppäimistöllä, jotka laitetaan PS/2 hiiri- ja näppäimistöportteihin, luultavasti niitä voi käyttää heti palautumisen jälkeen ja tämä ongelma koskee vain USB-oheislaitteita?

Osaisiko joku fiksu kertoa onko asia noin ja olisiko tälle ärsyttävälle (mahdolliselle USB) viiveelle jotain tehtävissä?

3. mahaluun

mahaluun Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin, minulla kummatkin USB:llä kiinni ja taas tulee välillä ongelma ettei lähe ollenkaan reagoimaan, eli joutuu sammuttaa koneen pitämällä virtakytkintä n.5s pohjassa, olisi kiva saada tuo lepotila kuntoon ;)

4. Croft

Croft Guest

Missä kaikki muut on kun ei vastauksia tule muita, otsikko ei kovin tarkka, ehkä teen uuden aiheen sitten joskus... :)

Minulla kun hiiri ei lähtenyt (yhden kerran) toimimaan otin sen irti ja laitoin takaisin niin sitten lähti toimimaan.

5. mahaluun

mahaluun Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, mulla ei edes toiminu vaikka otin hiiren ja näppiksen pois ja laitoin takaisin, ei mitään

Share This Page