pikaista apua

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by colazo, Nov 8, 2007.

1. colazo

colazo Regular member

Trophy Points:
    26
    ai vitsi mun kannettava eilen tilttas ja jouduin asentamaan sen uudestaan noilla koneen mukana tulleilla palautus levyillä. koneeni on (hp compaq nx9420) nyt näyttäis kaikki olevan hyvin mut kone pykii huolella. mikä vialla ? tehtävänhallinnassa suoritinkäyttö jotain 4% luokkaa.

mistä nään onko mulla kaikki ajurit asennettu koneeseen ? onko jotain ohjelmaa jolla näkee et ohjain puuttuu. tai onko jotain muuta ohjelmaa josta saisin selville mikä koneessa on?

toivottavasti joku osaa auttaa jotta sais koneen kunnolla pelaamaan. kiitos ja ciao

2. nurmoosta

nurmoosta Active member

Trophy Points:
    66
    Katso laitehallinnasta; onko huutomerkkejä tms. Esim everestillä saa tietoa koneen komponenteista.
    ei oikein avautunut...

3. Thor1993

Thor1993 Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis Windows kaatui kokonaan ja palautit sen aikaisempaan päivämäärään vai asensit ihan uusiksi? ja "tota pykii" huolella juttua mäkin vähä ihmettelin :D

Olis kiva tietää tarkallee mikä ongelmana kun "pykii huolella" ei todellakaan kerro mitään et kerroppas, että mitä se tarkottaa.

4. yamaneko

yamaneko Senior member

Trophy Points:
    118
    Pykiminen tarkoittaa kenties hidastelua.

Last edited: Nov 9, 2007
  5. colazo

colazo Regular member

Trophy Points:
    26
    :) joo sorry mä oon niin tottunu tohon pykii sanontaan et ei aina ymmärrä et kaikki ei sitä ymmärrä. mut joo se tarkoittaa et hidastelee ja tässä tapauksessa myös tökkii. eli mä jouduin asentamaan koko winukan uudestaan mukana tulleilla käynnistys levyillä. mä en oikeen tiedä mitä noissa levyissä on ei ole pelkkä windows levy. jouduin ensi käynnistyksen yhteydessä kopioimaan ne levyt jus tämmösien ongelmien varalle. se asentaa winukan ja joitakin ohjelmia, mut en tiedä asentaako ohjaimia joka onkin se suurin ongelma.

mä olen huomannut et näytön ohjain toimii ihan hyvin mut kun menee ohjauspaneeli, näyttö, asetukset, lisäasetukset niin siel ei ole niitä valintoja joita mulla oli viimeks. eli eikö sillon puutu ohjain ? mä olen aina jotenkin niin pihalla ohjaimien kans.

huutomerkkejä ei ollut laitehallinnassa ja everestillä olen myös kattonu mut en mä tiedä mitä sielt katon ku ei mun mielestä kerro onko tavallaan jokin vialla :( ärrrrg no mut toivottavasti pystytte kertoa mitä tehdä. saako kannettaviin ohjaimia samalla lailla netistä kuin pöytäkoneissa saa?

kiitos ciao

6. nurmoosta

nurmoosta Active member

Trophy Points:
    66
  7. colazo

colazo Regular member

Trophy Points:
    26
    niin mäkin olen luullut mut mä en saa vaaihdettua näytön tarkkuutta enkä mitään. en sit tiedä mikä täs on vialla. mä koitan jos saisin ladattua uudet näytön ohjain ajurit.

8. colazo

colazo Regular member

Trophy Points:
    26
    hei jos mula on jokin ajuri jo asennettu ja asennan uuden niin tuleeko siitä jotain ongelmia ? vai pitääkö mun poistaa aikasempi eka ennen uuden asentamista ?

Share This Page