Hei, minulla on Nvidia (palit) GeForce 9500gt 512mb silent, ja ajattelin ostaa toisen rinnalle SLI:in joten voinko ostaa tämän rinnalle Nvidia GeForce 9500gt 1024mb silentin ilman ongelmia? kiire olisi jos mahdollisesti tänään ostaa! kiitos Ja ai niin, tarvitsenko jonkilaisen johdon SLI:in vai riittäkö pelkän toisen näyttiksen rinnale kytkeminen?
Ihan ongelmittahan tuo hoituu, ainut vaan et se sit toimii 512mb muistisena eikä gigasena. Ja sit siihen näyttisten päälle pitää lätkästä sellanen sli-silta
eli, pitää ostaa palit geforce 512mb, noh tiedän jos mistä ostaa entäs, mistä sen sli sillan saa sitten? ja käykö ihan yks ja sama silta sit kaikkiin näyttiksii vai vaan nvidia ja sitten eriksee atille?
valmistajalla ei ole väliä eikä muistilla GPU.n on vain oltava sama, muisteissa ja kelloissa mennään hitaimman/pienimmän mukaan(Edit: Se siis tiputtaasen 512mt automaattisesti). SLI- Silta tulee emon mukana!!! Crossfiresilta(ATI) taas näyttiksen, mutta se vaati emoltakin tuen juuri siihen kuten SLI.n käyttö!
onko kuvaa SLI sillasta, koska minun emolevyni mukana ei tullu edes ohjekirjaa tai mitään muuta kuin pelkkä emolevy kun oli tehdaskorjattu malli
Joo ei tullut mukana, eikö ole oikeasti mitään mistä saisi? ja suomesta mieluiten PK seudulta että voisi noutaa?
Jimm's myi ainakin joskus niitä jossa jäi yksi korttipaikka väliin. Kannattanee katsoa kuinka monta korttipaikkaa siihen väliin jää ja lähteä vaikka sieltä kysymään. Sikäli mikäli emosi tukee SLI.tä
Miten on muuten että kun kytken toisen Palitin 9500GT nii pitää olla sekin 512mb että käyttöön tulee se 1gb muistia, mutta pitääkö olla saman taajuksinen, esim kun minulla on ddr2 nii jos ostan gddr3 nii tippuuko senkin nopeus sitten ddr2 Ja osaako joku etsiä minulle SLI-sillan ku ei mistään näytä löytyvän
Kuten jo mainittu niin ei pidä. Kummatkin toimivat 512mt eli yhteensä 1giga. (edit: tämä siis jos toinen on isommalla muistilla kuin 512mt) Kone säätää taajuuden ja jos esim kellotettaessa toisenkortin muistit pistää vastaan niin siihen jäädään. eli samoilla taajuuksilla mennään väkisin. Jaahas onkos muistin tyyppi vaihtumut, välillä? Itse epäilen että noi ei tule toimimaan, keskenään. Varmaksi en mene sanomaan, mutta sellanen kutina. (Edit: Ja jos toimii, niin tippuu.) Netistä ettiminen on melkovarmaan turhaa eli jimsilläkään ei sieltä enää löydy. Joten kauppojen asiakaspalveluun joko sähköpostia tai sitten vaan luuri käteen.
okei kiitos Mummy tuo oli tosi hyvä kommentti, eli nyt vaan luuria käteen ja soittelee kaikkiin ATK-liikkeisiin.