Elikkäs olen jimmsiltä tilannut vähän aikaa sitten bitfenix hydra pro paneelin ja nyt ilmoittivat toimitusvaikeuksista kun kysyin missä viipyy. Sanoivat että voivat joustaa toisen tuoteen hinnassa jos haluan muuta tilalle. Mietin tätä vaihtoehtoa: http://www.jimms.fi/tuote/BFA-RCN-KS-RP Mutta onko huohonmpi verrattuna hydra prohon, nimittäin tuo näyttäisi antavan vain 10w kanava. Itsekkun en nuista wateista tiedä.
Itsellä tuo Recon. Eipä ole ongelmia. 3x120mm tuularit (2 spectreä, 1 slipari). Kostetusnäyttöön jää helposti sormenjäljet. Saa pyörimään sen 1100-1200rpm. Eli ilmeisesti ei ole tehoista kiinni. Mutta joku enempi perehtynyt voi kertoa eron, itse kerron vaan kokemukset.
10W 12 volttiin tarkoittaa melkein ampeerin virtaa. Ei tuuletin sellaista haukkaa missään tapauksessa, joten 10W riittää paremmin kuin hyvin yhdelle jos toisellekin tuulettimelle. Pistä muuten jatkossa kuvaavampi otsikko, tuollainen yleensä lähinnä ärsyttää vastaajia
Kiitoksia erittäin nopeista vastauksista! (Y) Laitoin jimmsillä viestiä että pistävät tuollaisen tuotteen tulemaan.
Mitenkäs Tumpelo tuossa reconissa on tuo sensuri homma? Mikäli ymmärsin oikein niin siinä on 5kpl sensureja joista katsoo sitten lämmön? Olisiko järkevintä laittaa yksi sensuri aina yhden tuulettimen päälle vai kuinka?
Eikös moderaattori voi myös muokata otsikkoa,tai itse viestiä, jos katsoo sen aiheelliseksi. Kyllä asiallinen otsikko kertoo paremmin,kun nämä apua,apua,jelppikää otsikot..
Voi, mutta tässä kohtaa en katsonut enää aiheelliseksi, kun vastaus kysymykseen oli jo käytännössä saatu. Vastaisuuden varalle kannattaa kuitenkin pitää hyvä otsikointi mielessä.
Siinä on erilliset 5 piuhaa, jotka ovat irrotettavissa. Niiden päissä on sensoriosio. Itellä yks takatuularin vieressä/lähellä eli prossujäähykin puhaltaa lämpöstä ilmaa siihen ja yks edessä. n. 5 astetta lämpenee ilma idlessä matkan aikana.