Pikakuvakeet

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Alterdu, Jan 3, 2006.

1. Alterdu

Alterdu Guest

Sarjassamme tyhmät kysymykset jatkuu mutta,Miten saa noitten pikakuvakkeiden tekstin taustat läpinäkyviksi?

2. Skedeejä

Skedeejä Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko käytössä Windows 98?

3. Frantic

Frantic Guest

Ainakin kätevästi pienellä Microsoftin TweakUI -lisäosalla (jos käytössä vanhempi käyttis): http://www.annoyances.org/exec/show/tweakui

Xp:ssä mene Ohjauspaneeli --> Järjestelmä --> Lisäasetukset-välilehti --> Suorituskykyasetukset --> Ruksi kohtaan käytä kuvakkeen selitetekstin varjoa

Last edited by a moderator: Jan 3, 2006
  4. V-kos

V-kos Regular member

Trophy Points:
    46
    Mulla näkyy tuo taustaväri tekstin kohdalta läpi. Just äskön huomasin että oli muuttunut tuollaiseksi. Miten tuon saa pois? On aivan kauheen näköinen :(

Ei auttanut ainakaan tuo Franticin ohje.

Last edited: Jan 4, 2006
  5. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Itse sain toimiin:
    Ohjauspaneeli --> Järjestelmä --> Lisäasetukset-välilehti --> Suorituskykyasetukset --> Ruksi pois kohdasta "näytä valinta-alueen varjo".

EDIT:Sitten kun on ottanu ruksin pois siitä niin sen jälkeen vaihtaa taustakuvaa niin pitäs niiden taustojen kadota ja sen jälkeen voi käydä laittamassa sen ruksin takas jos haluaa.

Last edited: Jan 23, 2006
  6. welmu666

welmu666 Guest

Eipä toimi vaan mulla sama ongelma ilmenee..

7. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Jos ymmärsin ongelmasi kuvauksen oikein, niin koita tarkistaa näytön asetukset. On mahdollista, että muuttuneet asetukset tuovat sellaisen värillisen palkin työpöydän pikakuvakkeiden tekstin alle. Tarkista näytön asetuksista, että resoluutio on haluamasi - ja näytöllesi mahdollinen - sekä varsinkin virkistystaajuus. Jos se on kohdassa Automaattinen, kokeile muuttaa näytöllesi sopivaan määritteeseen, esim. 80 tai 85 herziä.

8. V-kos

V-kos Regular member

Trophy Points:
    46
    Mulla tuo ongelma lähti kun skannasin Spybotilla, ja se poisti jotkin rekisterimerkinnät.

Share This Page