Pikkuinen tila ongelma...

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by Ale_012, Oct 26, 2007.

1. Ale_012

Ale_012 Guest

Joo, eli mulla on koneella kaks asemaa (C ja D). C-asemassa on kaikki mitä windows XP tarttee ja vähän jotain muutakin. Tilaa on vapaana
    n.500 Mt:a. Jokaisen käynnistyksen yhtedessä sieltä häviää tilaa about 10 Mt:tä. voisko joku selittääl, mistä toi johtuu?
    Olen keksinyt keinon miten saan sen takaisin 500 Mt:aan. Saan sen, kun tarkistan koneen Virustorjuntaohjelmalla ja Spyeraser ohjelmalla. Mutta ne ei löydä kummatkaan mitään ylimääräistä. Ja koneen käynnistyksen jälkeen on taas tilaa se 500 Mt. Sit se taas alkaa vähenemään, mistä johtuu?

2. delffi

delffi Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei kai sieltä joka käynnistyksen jälkeen katoa uudestaan ja uudestaan 10Mt? Tämän päivän kapasiteeteilla 10Mt ei ole mitään. Voi olla jokin winukan temppi päivitystä varten tai mitä vain. Jos ei viruksia heti löydy, tuskin se mitään ole. (Kuuluisia viimeisiä sanoja ;))

3. Ale_012

Ale_012 Guest

No, se vähän häiritsee ku on niin vähän kiintolevyä koneella. (20 Gigaa)
    Ja c-asemalla on tilaa n. 2-3 gigaa, en tarkalleen muista. Loput on sit d-asemalla. Mutta mulla on kumminkin koneella XP, joka vie c-asemasta tilaa aika hyvin.. Mut en vaan tajuu, että mikä siellä vie sitä. Alkaa ottaa vähän päähän, ku aina huomaa tilan kadonneen. Saanko tota mitenkään pysäytettyä?
    Sit on vielä semmonen juttu, että se tila vähenee ja välillä koneen käynnistyessä kaikki ohjelmat käynnistyvät, vaikka olen kieltänyt niitä käynnistymästä. Veikkaan siis, että koneessa on joku viirus tai vastaava. Onko tietoo?

Share This Page