Ostin nykyisen läppärinin Jimm's PC storesta noin 8kk sitten. Kone on toiminut hyvin tähän asti, mutta pari päivää sitten kannettavan näyttöön ilmestyi 2 mustaa pikseliä ihan vierekkäin. Eilen ja tänään pikselivirheitä on tullut lisää, ja nyt mustia pikseleitä on ainakin 4 vierekkäin sekä pari pystysuunnassa jonka lisäksi samaan kohtaan on ilmestynyt muutama värillinen pikseli. Kaikki pikselivirheet ovat ihan vierekkäin, eli noin 2mm kokoisella alueella. Minulla on vuoden takuu kannettavassa, eli kysymys kuuluu jos takuu korvaa tämän? Löysin HP:n sivuilta tällaisen linkin: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&docname=c00035844 Tuon "LCD replacement criteria":n mukaan takuun pitäisi korvata uusi näyttö, mutta en kuitenkaan ole varma miten tämä toimii kun tilasin kannettavan jimm's pc storesta enkä hp:lta suoraan. Apu olisi siis tarpeen. Kiitos ajastanne.
Mitäs jos vaikka soitat sinne HP:lle ja laitat koneen huoltoon? Ei se nyt niin kauhean vaikeaa voi olla.
Syy miksi päätin kysyä täällä ensin on koska nyt on sunnuntai eli tukinumeroihin tuskin vastataan tänään. Ongelmani on se että en ole kotona, eli minulla ei ole kannettavan kuittia, enkä siis voi laittaa konetta huoltoon ilman sitä. Siksi nyt kysyn apua täällä keskustelupalstoilla koska en halua ajaa 100km turhaan hakemaan kuittia siinä tapauksessa että jimm's pc storen takuu ei tätä korvaa, sillä kenties jollakulla täällä on kokemusta vastaavasta tilanteesta? EDIT: En myöskään näe syytä miksi täytyy olla niin ylimielinen. Jos kysymys on mielestäsi niin typerä niin voithan jättää vastaamatta.
Bingo. Kun ihmiset oppisivat pitämään digitaalista kopiota noinkin arvokkaiden laitteiden kuiteista, kaikkien elämä helpottuisi. Jos sinulla on jokin Jimssin ihan oma takuu (onko sellaista olemassakaan?) niin varmaan ilmenee takuuehdoista. HP:n takuun ehdot ovat tulleet koneen mukana, ja varmaan tuon laittamasi linkin takaakin jotain löytyy. Lisäksi pikselivika on aina takuun alainen vika. Usko pois, kaikki skenaariot on nähty. Olen pahoillani, olen vain menettänyt uskoni ihmiskuntaan. Mutta tottahan tuo, että tässä vastauspaljoudessa oma viestini hukkuu muiden sekaan.