Pinnacle Moviebox ajurit

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by trooper78, Dec 6, 2007.

1. trooper78

trooper78 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuli ostettua kesällä tälläinen mötikkä
    Nyt oli sitten tarkoitus ruveta siirtämään videota koneelle, mutta arvatkaas muistanko mihin minä pistin ne mukana tulleet levyt =/

Eli jos jollakulla olisi tuollainen omassa käytössä, tai muuten vaan on tietoa, niin kertoisitteko (kuvin tai sanoin) mitä levyjä tuossa tuli mukana.
    Ankeaa kun ei kone edes suostu tunnistamaan koko laitetta =(

2. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Eihän minulla tuota mokkulaa ole eikä tarvettakaan mutta jos olet ostanut tehdaspakkauksen kaupasta niin tuon mukana tulee siis joku versio Pinnacle Studiosta, laitteen värityksestä ja ostoajankohdasta päätellen paketissa on pitänyt olla joku Studio 10 tai 10.5 versio, voi myös olla nimellä Titanium Edition tai jotain. Eli tuota mokkulaa ei myydä erikseen ilman softaa, ja asentamalla softa niin sen pitäísi lähteä toimimaan. Eli levyjä pitäisi olla vähintään kaksi, yleensä taitaa olla 2kpl CD:tä (softa) +1kpl ns. Bonus DVD jossa sekalasia hiluja.

Tässä jonkun version paketin sisältö kuvattuna:
    http://www.9final.com/computer/pinn...do-capture-editing-digital-analog-p-4202.html

Joku noista mokkuloista ei muistaakseni ollut vielä Vista-yhteensopiva, oliko sinulla XP vai Vista?

Ja ellei se lähde toimimaan softan asennuksen jälkeenkään niin paketin mukana tulleen käyttöohjekirjan lopussa on Appendix C: "Troubleshooting" josta voi lähteä vikaa etsimään...

Last edited: Dec 6, 2007
  3. trooper78

trooper78 Regular member

Trophy Points:
    26
    Oikeassa olet... ainakin osa (?)mukana tulleista levyistä löytyi (pelien seasta). Pinnacle Studio 10.6 + bonus DVD. Asensin nuo, mutta ei auta. Kone ei tunnista vieläkään tuota mötikkää.

XP on kyseessä. Vistakin olisi (tuli koneen mukana), mutta sai kenkää, kun mikään vanha ohjelma ei suostunut siinä toimimaan. Ohjekirjoja tuossa ei muistaakseni tullut mukana... joku quick install moniste ainoastaan.
    Netistä olen etsinyt/lukenut vastaavista tapauksista mutta apua ei ole löytynyt. =(

Eli vielä varmaan puuttuu joku levy.

4. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Kokeile vielä asentaa tuorein pävitys, täältä
    Myös Windows XP:n päivitykset pitää olla ajantasalla jotta tuon motikan USB ym. yleisajurit pelaisivat. Tai näin ainakin Pinnaclen Troubleshooting kertoo.

No ainakin kakkoscd:ltä tai BonusDVD:ltä tuo ohjekirja löytyy PDF-muodossa.

Last edited: Dec 6, 2007
  5. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Pinnaclen USB-kaappauslaitteiden vianetsintäkaava
    täällä

6. trooper78

trooper78 Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt menee noloksi =/

Sain lopulta boksin toimimaan. Osoittautuikin, että tuo vaatii highspeed usb portin ja minun kannettavassa niitä ei olekaan kuin yksi (kolmesta). Ja minä kun olen ollut siinä luulossa, että ne kaikki olisi olleet uusinta uutta. ELi vikana oli: liitin väärässä usb-portissa.

Mutta pääasia, että laite nyt toimii. Ja onpahan nyt kaikki päivitykset yms tehty.

Kiitos vinkeistä/linkeistä, Japsu1 =)

7. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Loppu hyvin kaikki hyvin, aina ei pääse suorinta tietä perille...;)

Share This Page